Todd Howard ville ursprungligen inte ha Troy Baker som Indiana Jones

Robot
Todd Howard ville ursprungligen inte ha Troy Baker som Indiana Jones

Men övertygades av resultaten från deras blindtester.

#Indiana-jones, #Machinegames, #The-great-circle

Medlem

Antar att Bethesda fortfarande använder samma åtta röstskådespelare som de hade för Elder Scrolls: Oblivion, han ville väl säkert erbjuda någon av dem rollen som Indy.

Medlem

Är det också varför man har sådana där gamma och brightness-inställningar i början av spel nuförtiden?

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Är det också varför man har sådana där gamma och brightness-inställningar i början av spel nuförtiden?

Det du tänker på brukar sammanfattas med ordet "bild", artikeln handlar om fenomenet "ljud".

Medlem
Skrivet av kEJTLiN:

Det du tänker på brukar sammanfattas med ordet "bild", artikeln handlar om fenomenet "ljud".

Först trodde jag att blind var reserverat för syn, sedan kom jag på ljudblind ja, just det. Men jag trodde det kallades döv i folkmun.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Först trodde jag att blind var reserverat för syn, sedan kom jag på ljudblind ja, just det. Men jag trodde det kallades döv i folkmun.

Blind är alltså att du saknar syn. Att dövtesta ljudet hade inte varit bra.

Redaktör
Ponny

Troy Baker syns (förlåt, hörs) mest överallt. Men han är jäkligt bra tycker jag. En kameleont.

OT: Roger Craig Smith är jag förtjust i, men kan ha mycket med min Ezio-kärlek att göra.

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Lite som när Troy Baker skulle voica Jokern i Arkham Origins, var ytterst skeptisk till och börja med.
Men sen såg jag detta klipp: https://www.youtube.com/watch?v=zCjJM2oo3EU

Efter det var det lugnt

Medlem

Känns mest som en svepande plattityd från Todds sida för att försöka framstå som mer originell i sina val av röstskådisar än vad han i själva verket är kapabel till. Bethesdas stall är ju, för att underdriva, minst sagt begränsade i sitt omfång.

Skrivet av en kusligt bekant stämma:

"I used to be be an adventurer in Imperial City before I became a vault dweller, but then I took an arrow to the knee while defending Whiterun and that's why I'm now repairing spaceships in New Atlantis."

Medlem
Skrivet av justhitx:

Antar att Bethesda fortfarande använder samma åtta röstskådespelare som de hade för Elder Scrolls: Oblivion, han ville väl säkert erbjuda någon av dem rollen som Indy.

”STOP! You’ve violated the crypt!”

Medlem

Todd Howard, mr.facit

Medlem

Samma Todd Howard som inte varit involverad i ett riktigt bra spel sen 2011?

1
Skriv svar