Todd Howard ville ursprungligen inte ha Troy Baker som Indiana Jones
Men övertygades av resultaten från deras blindtester.
#Indiana-jones, #Machinegames, #The-great-circle
Är det också varför man har sådana där gamma och brightness-inställningar i början av spel nuförtiden?
Det du tänker på brukar sammanfattas med ordet "bild", artikeln handlar om fenomenet "ljud".
Det du tänker på brukar sammanfattas med ordet "bild", artikeln handlar om fenomenet "ljud".
Först trodde jag att blind var reserverat för syn, sedan kom jag på ljudblind ja, just det. Men jag trodde det kallades döv i folkmun.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Först trodde jag att blind var reserverat för syn, sedan kom jag på ljudblind ja, just det. Men jag trodde det kallades döv i folkmun.
Blind är alltså att du saknar syn. Att dövtesta ljudet hade inte varit bra.
Lite som när Troy Baker skulle voica Jokern i Arkham Origins, var ytterst skeptisk till och börja med.
Men sen såg jag detta klipp: https://www.youtube.com/watch?v=zCjJM2oo3EU
Efter det var det lugnt
Känns mest som en svepande plattityd från Todds sida för att försöka framstå som mer originell i sina val av röstskådisar än vad han i själva verket är kapabel till. Bethesdas stall är ju, för att underdriva, minst sagt begränsade i sitt omfång.
"I used to be be an adventurer in Imperial City before I became a vault dweller, but then I took an arrow to the knee while defending Whiterun and that's why I'm now repairing spaceships in New Atlantis."
Antar att Bethesda fortfarande använder samma åtta röstskådespelare som de hade för Elder Scrolls: Oblivion, han ville väl säkert erbjuda någon av dem rollen som Indy.
”STOP! You’ve violated the crypt!”