Dead Island 2 har lockat 10 miljoner zombiedräpare

Robot
Dead Island 2 har lockat 10 miljoner zombiedräpare

Och har fått en Ultimate Edition med allt DLC.

#Dambuster-studios, #Dead-island-2

Medlem

Dom borde göra en VR-version som funkar lika bra som spelet Arizona Sunshine Remake och 2. Hade jag köpt!

Medlem

Jag försöker ta mig igenom detta spelet men attans så enformigt det är alltså.
Blir galen på hur det hela tiden känns som det spawnar in zombies i det oändliga. Rensa ett område gå 5 meter därifrån och Zombies är tillbaka igen.
Det är inte kul någonstans men fruktansvärt tjatigt i längden haha

signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Skrivet av SunShine:

Jag försöker ta mig igenom detta spelt men attans så enformigt det är alltså.
Blir galen på hur det hela tiden känns som det spawnar in zombies i det oändliga. Rensa ett område gå 5 meter därifrån och Zombies är tillbaka igen.

Jag tycker tvärtom. Atmosfären täcker upp för det generiska. Älskar det.

signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Gillade verkligen atmosfären/miljöerna i spelet, i övrigt blev det snabbt ett trist och repetitivt spel för min del.

Medlem
Skrivet av SunShine:

Jag försöker ta mig igenom detta spelt men attans så enformigt det är alltså.

Håller med. Spelade med en kompis och hade lovat att vi skulle spela igenom det. Nu är jag äntligen klar.
Väldigt dåligt UX. Slänger granat eller något när jag bara vill byta vapen. Så jäkla styltigt system.

Nästa spel vi ska spela igenom är Space Marine 2. Hoppas det känns mer naturligt.

signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Tyckte det var kul! Rätt mycket humor och sköna karaktärer i det. Men lite repetetivt som andra sagt och så är det rätt tjatigt med vapen som går sönder efter ett tag.

signatur

MVH Milky
AMD Ryzen 7 7800X3D, AMD 7900XTX, 2 x 16 GB DDR5 6000 MHz

1
Skriv svar