CoD-comeback? Black Ops 6-kampanjen hyllas i första recensionerna
Kört första 3 uppdragen, spelet flyter riktigt bra på min rigg och ser riktigt bra ut. Blir nog att varva kampanjen och sen testa lite multi möjligtvis.
Spelet funkade inte för mig först, var tvungen att avinstallera rewasd.
i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5
Tänk om det gick att bara köpa kampanjen. Det hade varit modernt.
Din vänliga kvartersrecensent.
Prenumerera på gamepass för 119 kronor och säg upp det direkt, då har du en månad på dig att klara kampanjen.
i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5
Det är det många gör, där brister Gamepass modellen tror jag.
Såg precis WAB:s recention av singleplayer kampanjen... även fast jag har gamepass blir man inte direkt sugen att slösa disk på att installera det ens.
Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?
Kul de hittat tillbaka formen för Cod. Men jag hoppar nog ändå.
Är inte ett dugg intresserad av multiplayer delen ändå och kampanjen är väl som vanligt över på en eftermiddag.
Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.
Sant. Kommer dock glömma att avsluta. Jag känner mig själv för bra. Haha.
Din vänliga kvartersrecensent.
Då blir det nog CoD igen för första gången på många år.
Spännande story, snygga sekvenser, spelet i sig är inte lika snyggt som tex MW2 remastern som är 4 år gammal men haft över 5 krasher nu Allt uppdaterat och senaste geforce drivrutinen och ett 3090. Hunnit 2h men man blir inte supersugen att fortsätta med strulet och avbrotten men har några dagar kvar på månadens gamepass så klart prisvärt ändå för kampanjen som bara är intressant för mig.
När det kommer till multiplayer blir det mest BF för mig med, men gillar att hoppa in i CoD ibland och köra nån kampanj.