CoD-comeback? Black Ops 6-kampanjen hyllas i första recensionerna
Kört första 3 uppdragen, spelet flyter riktigt bra på min rigg och ser riktigt bra ut. Blir nog att varva kampanjen och sen testa lite multi möjligtvis.
Spelet funkade inte för mig först, var tvungen att avinstallera rewasd.
i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5
Den ska vara bortåt åtta timmar skrev nån. Är väl rätt långt för CoD?
Ja och dessutom kvalitativa timmar verkar det som då 👏 senaste CoD kampanjerna var kortare och dessutom högst mediokra. Men jag är bara glad att de har kampanj över huvudtaget, (medan jag tittar besviket över mot Dice)
Ja och dessutom kvalitativa timmar verkar det som då 👏 senaste CoD kampanjerna var kortare och dessutom högst mediokra. Men jag är bara glad att de har kampanj över huvudtaget, (medan jag tittar besviket över mot Dice)
Tar hellre kvalitet än fler timmar om jag måste välja. Men helst både bra och längre förstås - CoD tenderar ju att vara väldigt korta.
Tar hellre kvalitet än fler timmar om jag måste välja. Men helst både bra och längre förstås - CoD tenderar ju att vara väldigt korta.
Definitivt så! Blev lite smått taggad nu.
Tänk om det gick att bara köpa kampanjen. Det hade varit modernt.
Prenumerera på gamepass för 119 kronor och säg upp det direkt, då har du en månad på dig att klara kampanjen.
i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5
Prenumerera på gamepass för 119 kronor och säg upp det direkt, då har du en månad på dig att klara kampanjen.
Det är det många gör, där brister Gamepass modellen tror jag.
Såg precis WAB:s recention av singleplayer kampanjen... även fast jag har gamepass blir man inte direkt sugen att slösa disk på att installera det ens.
Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?
Såg precis WAB:s recention av singleplayer kampanjen... även fast jag har gamepass blir man inte direkt sugen att slösa disk på att installera det ens.
Är ju inte slöseri på disk om du gillar något annat som erbjuds, multiplayer alt Zombies. Kampanjen är inte det enda som kännetecknar COD och tvärtom.
8 timmar låter ju toppen, och när en recensent ”säger” 8 timmar så blir det minst 10 timmar för egen del.
Det ska jag fan göra, inte kört CoD på säkert 10år.
Men 119kr kan det såklart vara värt för 8h.
Kul de hittat tillbaka formen för Cod. Men jag hoppar nog ändå.
Är inte ett dugg intresserad av multiplayer delen ändå och kampanjen är väl som vanligt över på en eftermiddag.
Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.
Kul att kampanjen verkar bra. Har inte spelat COD sedan 2:an på Xbox men nu lär man ju testa på game pass.
Om du inte spelat sen cod 2 finns det några bra. Ex cod modern warfare trilogin (2007 2009 20011) world at war (2008) och första blackops (2010) tycker jag har kampanjer som var bra när jag körde dom.
Sant. Kommer dock glömma att avsluta. Jag känner mig själv för bra. Haha.
Din vänliga kvartersrecensent.
Du kan göra det direkt efter du signat upp. Du behåller gamepass månaden ut så bara autoförnyelse som stoppas. Alternativt så köper du ett presentkort online istället så har du ingen förnyelse alls.
Jag är likadan, avslutade samtidigt som jag aktiverade pga den anledningen.
Dock lite komiskt att man kan beställa abonnemang direkt från appen men för att avsluta måste man logga in via browser.
Lite rövigt..
Spännande story, snygga sekvenser, spelet i sig är inte lika snyggt som tex MW2 remastern som är 4 år gammal men haft över 5 krasher nu Allt uppdaterat och senaste geforce drivrutinen och ett 3090. Hunnit 2h men man blir inte supersugen att fortsätta med strulet och avbrotten men har några dagar kvar på månadens gamepass så klart prisvärt ändå för kampanjen som bara är intressant för mig.
Jag är likadan, avslutade samtidigt som jag aktiverade pga den anledningen.
Dock lite komiskt att man kan beställa abonnemang direkt från appen men för att avsluta måste man logga in via browser.
Lite rövigt..
Tror en ny EU regel är påväg att det måste vara (minst) lika lätt o fort att avsluta ett abonnemang som att börja ett, på internet.
Kul för CoD folket personligen har jag aldrig gillat den serien utan är straight upp BF ända sen BF1942.
När det kommer till multiplayer blir det mest BF för mig med, men gillar att hoppa in i CoD ibland och köra nån kampanj.