Vi blir karlakarlar i helgen – och vad spelar du?
Kör klart NG+ av Wukong och kör de bossar jag missade. Sen blir det The Dark pictures anthology: The devil in me och om jag hinner tänkte jag börja spela Dino Crisis
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6
Om jag lyckas fixa så Silent Hill 2 går att köra på TVn så lär jag och tjejen sitta bänkade framför det...
TVn står nämligen 8 meter från datorn och med USB sladd blir det för hög latency (även om jag använder USB-sladd med amplifier).
Har köpt massa skumma usb to ethernet adaptrar och skit från amazon som jag hoppas löser problemet med input delay till handkontrollen.
Edit: Adaptrarna funkade inte ett skit.
Och Silent Hill var ju inte så spännande som jag mindes det. Bara mosa massa armlösa saker i dimman.
Så sket i det och gick till nedan nämnda spel.
Annars släpptes precis Airborne-expansionen till Gates of Hell!
Throne and Liberty MMO, helt fast
Jag är också helt fast. Kan rekommendera om det kliar lite i mmo-nerverna.
Throne and Liberty MMO, helt fast
Jag är också helt fast. Kan rekommendera om det kliar lite i mmo-nerverna.
Samma här. Var skeptisk i början och tänkte att det säkert är samma stil som Lost Ark, men det är faktiskt riktigt kul.
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Installerade just Heroes of Might and Magic 3. Har säkert 1000 timmar i det, men har aldrig spelat kampanjen. Förrän nu. Ska bli kul att se vad den har att erbjuda
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
Metaphor: ReFantazio (PS5) för hela slanten. Lär inte hinna klart med det i helgen. Men skulle det ske så har jag på kö Warhammer 40K: Rogue Trader + DLC Void Shadows (PC) samt Diablo 4 + Vessel of Hatred (PC) samt Kakenuke*Seishun Sparking! (PC).
Ingen brist på nytt i backloggen således så får se vad det blir.