Vi blir karlakarlar i helgen – och vad spelar du?

Robot
Vi blir karlakarlar i helgen – och vad spelar du?

Space Marine 2 efter Zelda. Med mera.

#spelhelg

Medlem

carlacarlar

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Helt klart Space Marines 2 For the Emperor! Trevlig helg på er!

Det blev att ge sig på ett gammalt indie spel som hade legat på hyllan ett tag , Black the Fall. Verkar helt ok hittills

Medlem

Little Goody Two Shoes

Fragtjuv

Kör klart NG+ av Wukong och kör de bossar jag missade. Sen blir det The Dark pictures anthology: The devil in me och om jag hinner tänkte jag börja spela Dino Crisis

signatur

AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6

Medlem

Throne and Liberty MMO, helt fast

Medlem

Om jag lyckas fixa så Silent Hill 2 går att köra på TVn så lär jag och tjejen sitta bänkade framför det...
TVn står nämligen 8 meter från datorn och med USB sladd blir det för hög latency (även om jag använder USB-sladd med amplifier).
Har köpt massa skumma usb to ethernet adaptrar och skit från amazon som jag hoppas löser problemet med input delay till handkontrollen.
Edit: Adaptrarna funkade inte ett skit.
Och Silent Hill var ju inte så spännande som jag mindes det. Bara mosa massa armlösa saker i dimman.
Så sket i det och gick till nedan nämnda spel.

Annars släpptes precis Airborne-expansionen till Gates of Hell!

Medlem

Line of Sight: Vietnam, en taktiskt skjutare från 2003 som bitvis kan vara brutalt. Pulsen är högre när jag spelar det jämfört med alla skräckspel tillsammans.

Medlem
Skrivet av Legalinn:

Jag är också helt fast. Kan rekommendera om det kliar lite i mmo-nerverna.

Medlem

Skall fortsätta med Ghost of Tsushima, jäkligt nice lir.

Ambassadör
Xbox

Blandar lite lättsamma spel: LEGO Indiana Jones 2 (ladda inför Indy!), Little Kitty, Big City och så Jump, Step, Step.

Måste ju rensa paletten lite ibland!

signatur

Jump in.

Medlem

Ska slutföra Silent Hill 2, känns som jag är klar snart. Är 16 timmar in.

Medlem

Space Marine 2!

Medlem
Skrivet av Legalinn:

Skrivet av Whisp:

Jag är också helt fast. Kan rekommendera om det kliar lite i mmo-nerverna.

Samma här. Var skeptisk i början och tänkte att det säkert är samma stil som Lost Ark, men det är faktiskt riktigt kul.

signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Lego starwars med dottern sen helldivers 2 och rocket league som vanligt.. kanske avrundar kvällen med att koppla in playstation 1 och köra gamla klassiska Resident Evil 2.

signatur

What a monster..i cant belie.. WHAT THE HELL IS THIS PLACE?

Medlem

Life is Strange: Wavelength i väntan på att Double Exposure släpps.
Hade helt missat att det fanns så när jag såg det gratis på PSN så blev jag en aning glad.

Medlem

Det blir Starship Troopers: Extermination. Hejdundrande ösigt och kul spel!

Medlem

Warhammer 40 000 space marine 2 med polaren
Samt BG3 också, måste ju försöka bli klar

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |

Medlem

Blir street Fighter 6 ranked match och combo träning samt TWW3 Wood Elf immortal empire kampanj varvat med att testa lite Steam next fest demospel.

Medlem

Redfall, faktiskt kul.

Medlem

Blir Space Marine 2 med polarna ikväll efter frugan gått och lagt sig, och imorgon tror jag det blir det Dave The Diver som jag aldrig testat förut.

Medlem

Fortsätta spela Silent Hill 2 om jag vågar

Medlem

Installerade just Heroes of Might and Magic 3. Har säkert 1000 timmar i det, men har aldrig spelat kampanjen. Förrän nu. Ska bli kul att se vad den har att erbjuda

signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Blir retro helg på Playstation Premium där finns mycket gott att hitta! Först ut är Twisted Metal sen får vi se vart det bär av efter det 😁

Medlem

Har fastnat helt för gratis-versionen av FFXIV så det blir nog till att fortsätta grotta ner sig i det 🤔 Galet vad generös testversion dom har måste jag säga!

Medlem

Metaphor: ReFantazio (PS5) för hela slanten. Lär inte hinna klart med det i helgen. Men skulle det ske så har jag på kö Warhammer 40K: Rogue Trader + DLC Void Shadows (PC) samt Diablo 4 + Vessel of Hatred (PC) samt Kakenuke*Seishun Sparking! (PC).

Ingen brist på nytt i backloggen således så får se vad det blir.

Medlem

Diablo IV Vessel of Hatred, bra expansion mycket att göra.

Medlem

Fortsätter att grotta ner mig i The Bard's Tale Trilogy.
Inser att man hade ett tålamod som tonåring man bara kan drömma om idag

Sen blir det analogt, The Quacks of Quedlinburg med familjen och en match eller två i Lorcana med dottern.

Medlem

Spelar klart singelplayer kampanjen i Space Marine 1. Är på kapitel 15 av 17, så nu är Space Marine 2 riktigt nära!

12
Skriv svar