Frostpunk 2
Det största hotet kommer inte längre utifrån i misärsimulatorn.
#11-bit-studios, #frostpunk, #frostpunk-2
Ohh ska läsas när jag kommer hem. 1an har man ju 400h i.
Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* MSI X670E Tomahawk* Amd 7800X3D * 32GB G-Skill DDR5 6000Mhz/32* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB
Ser riktigt bra ut! Bra recension. Är musiken konstant så här dramatisk? Känns som att det snabbt borde bli tröttsamt isåfall
Älskade ettan men fick ångest varje gång jag spelade det 🙈
Riktigt bra recension. Jag uppskattade hur du beskrev den avsaknaden av känslor, som sakta kröp fram. Där enheten, som mänskligheten är, tar över från individerna.
Jag har inte spelat ettan, men skall verkligen testa detta. Grafiken påminner mig lite om det råa Disco Elysium.
Det är inte helt nödvändigt, men tvåan bygger absolut vidare på första spelet på olika sätt.
Det var tanken. Mikrofonen var avstängd, men tydligen fick programmet för sig att det skulle ändra ljudkälla och ta upp ljud genom den sopiga mikrofonen i monitorn?
Musiken är ofta ganska ödesmättad. Jag varvade med lite egenvald ambient ibland.
Tack, hörni!
För den som vill värma upp med ettan innan så är det Steamrea på det nu till den 21:a.
Bara 2,99 euro eller 10,65 euro med alla DLC!
Jädra prisvärt.
Detta borde vara spel som jag gillar men testade ettan några timmar men fastnade inte riktigt för det. Kanske skulle gett det lite mer tid. Eftersom tvåan ligger på gamepass så kommer jag nog testa det också. Man blir lite sugen utefter recensionen!
En glad kalmarit boende på Gotland!