Flappy Bird-skaparen stöttar inte comebacken

Robot
Flappy Bird-skaparen stöttar inte comebacken

Har ingen relation till den.

#flappy-bird


Finns det något intresse för skitspelet idag? Var knappt kul då men blev ett fenomen men nu är man ju 10 år och 10 000 hår fattigare så jag kanske ser för mycket från mitt egna perspektiv men ändå svårt att tänka mig att många skulle välja det framför andra spel på crap store.


signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Medlem
Skrivet av Monki Rauklund:

Finns det något intresse för skitspelet idag? Var knappt kul då men blev ett fenomen men nu är man ju 10 år och 10 000 hår fattigare så jag kanske ser för mycket från mitt egna perspektiv men ändå svårt att tänka mig att många skulle välja det framför andra spel på crap store.

Jodå, har sett ganska otrevliga kommentarer på nätet om hur man "skiter i utvecklaren, jag vill spela spelet" osv. Sen hur representativt det är som en måttstock för huruvida spelet de utvecklar kan bli framgångsrikt är väl inte så säkert. Hoppas det skiter sig för dem personligen.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Tror inte att det kommer bli i närheten så populärt nu som då. Spelet blev en snabb succe när det begav sig, men det var nog mer en tillfällig trend som ändå hade dött ut efter en kortare period även om spelet inte hade tagits bort.

Gen
Medlem

"...flygande succé" Haha, där fick ni minsann till det

Medlem

Jag har kvar originalet på en gammal xperia.

1
Skriv svar