Här blir det pew-pew och apkonster – hur ser din spelhelg ut?

Robot
Här blir det pew-pew och apkonster – hur ser din spelhelg ut?
Medlem

Håller FORTFARANDE på med Fallout New Vegas och alla dess dlc. 50 timmar in nu

signatur

//monster

Medlem

Det blir Mafia fasoner, och lite iskalla skär med NHL24 i väntan på SW Outlaws!😎

Medlem

Brorsan jobbar så vi får se om han har tid att lira Remnant II med mig men om inte kastar jag mig nog in i Tales of Arise som påbörjades i veckan.

Jag har gått tillbaka i tiden och återupptäckt Ridge Racer 7 till PS3. Det måste vara ett av få titlar som faktiskt körs i 1080p 60fps.

Medlem

Monke with stick hela helgen! Har sjukt kul med wukong än så länge

signatur

🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX

Medlem

Tredje helgen i rad: Jag och brorsan åker till IKEA för att shoppa lite (Escape From Tarkov)

Medlem
Skrivet av Rhymst:

Brorsan jobbar så vi får se om han har tid att lira Remnant II med mig men om inte kastar jag mig nog in i Tales of Arise som påbörjades i veckan.

Remnant 2 var rätt så kul co-op.

Får se hur mycket spel det blir, fortsätter nog med RDR2 och eventuellt lite Anno 1800.

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

Väntar på Outlaws och för att underlätta den väntan smyger jag runt bland granar och stugor i DayZ. Har en så otrolig runda igång som jag verkligen undrar hur den kommer att sluta.

Medlem

Helldivers 2 och Elden Ring 💍

Backloggens befriare

Svär mig igenom Ghost of Tsushima.

signatur

Ad hoc addendum

Medlem

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Kickoff med jobbet, så blir lite underhållning på Södra Teatern istället för gaming imorgon. Men söndag blir det lite Black Myth Wukong.

Medlem

Fallout 4 försöker att ta mig igenom en gång för alla. Och kanske lite Steam Heist 2

Denna helg blir det att hårdköra The Legend of Heroes: Trails into Reverie.

Medlem
Skrivet av FishySensei314:

Denna helg blir det att hårdköra The Legend of Heroes: Trails into Reverie.

Håller på själv med Trails from Zero, sköj.

KoP
Medlem

Införskaffade en Atari 2600+ idag så blir väl att skrota igenom lite av sina gamla cartridgar.

Har tjuvstartat genom att köra lite Keystone Kapers. Dom första banorna är ju lekande lätt men det eskalerar till helvetiskt rätt fort.

Medlem

War Within minst 20h

Medlem

WoW Hardcore Self-found ensam och Stardew Valley med hustrun.

Medlem

WoW de kommande månaderna iaf😁 Finns ändå inget annat som lockar i år för egen del😅

Medlem

Köpt in psvr2 adapter till PC så avnjuter lite standard spel som Resident Evil 2-3, Hellblade, Still wakes deep i VR

Medlem

Helldivers 2 och WWE 2k24.

signatur

I drank what?

Medlem

World of Warcraft: The War Within. Är positivt överraskad över spelets soundtrack - ett av de bästa som Blizzard har gjort! <3

Medlem

Förmodligen somna i soffan.

Medlem

Blir väl ARMA 3 som vanligt.

Medlem

Age of empires 2 och Overwatch.

Medlem

Som vanligt lite Fallout 76 och kanske Shadow of the Erdtree om andan faller på.

Medlem

40-årsfest men hinner nog med några dussin konversationer i Dawntrail innan jag somnar och köttar samurajer i Rise of the Ronin 🥱

Medlem

Fastnade i drogen Civilization efter att 7:an utannonserats.

Nu blev det 6:an även om jag gillar 5:an bättre.

Kom ju precis hem från jobbet... hur blev klockan snart nio?!

12
Skriv svar