Borderlands-filmen blir toksågad i de första intrycken
Va! Borderlands filmen toksågas, nemen, det kunde man ju inte se en mil bort
Förstår fortfarande inte varför Jamie Lee Curtis tyckte att det var OK att vara med i filmen, men Money I guess...
Menar du att hon skulle vara en för bra skådespelerska för Borderlands?
Jamie Lee Curtis har väl inte varit bra eller relevant på länge, så passar väl perfekt. Hon var ju med i dom nya Halloween-filmerna så. ;p
The more I practice, the luckier I get.
Va! Borderlands filmen toksågas, nemen, det kunde man ju inte se en mil bort
Förstår fortfarande inte varför Jamie Lee Curtis tyckte att det var OK att vara med i filmen, men Money I guess...
Roligt att hon är med i denna filmen och så säger hon MCU är skit.
MCU är skit.
MCU är skit.
Roligt att hon är med i denna filmen och så säger hon MCU är skit.
Hon har ju inte fel i sitt uttalande om MCU så.... Men Jamie Lee Curtis känns som en bra person, det lilla man har sätt ifrån interjuver, det säger ju inte mycket hur hon är som person i sig...
Hon var mer öppen skulle jag säga när hon var med i GameGrumps och spelade
Jamie Lee Curtis har väl inte varit bra eller relevant på länge, så passar väl perfekt. Hon var ju med i dom nya Halloween-filmerna så. ;p
Ja
Typ lite som i spelen då? 🤔
Exakt min tanke. Jag gillar spelen för vad de är, men att de skulle hålla någon högre nivå när det gäller karaktärer eller humor är inte direkt min upplevelse.
I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg
MCU är skit.
MCU är skit. En säck med skit och rester från en kräftskiva i, som står i solen och jäser.
Den må vara liten, men den luktar som en stor.
Ajaaa, hon har visat en hel del bra sidor från sig själv på senaste tycker jag allt. Hon var riktigt bra i The Bear serien, gillade henne även i Everything Everywhere All at Once och sen var hon inte dum i Knives Out heller.
MCU är skit.
Hon har ju inte fel i sitt uttalande om MCU så.... Men Jamie Lee Curtis känns som en bra person, det lilla man har sätt ifrån interjuver, det säger ju inte mycket hur hon är som person i sig...
Hon var mer öppen skulle jag säga när hon var med i GameGrumps och spelade
Båda är bevisligen skit, därav är hennes uttalande lustigt.
Dock står jag fast vid att MCU har en del bra filmer, bland annat Winter Soldier.
Hon vann en Oscar 2023 Så lite relevant är hon.
Båda är bevisligen skit, därav är hennes uttalande lustigt.
Dock står jag fast vid att MCU har en del bra filmer, bland annat Winter Soldier.
Enligt denna intervjun så gjorde hon det bara för att jobba med Cate Blanchett.
MCU är skit.
MCU har blivit skit. Fram till End Game var det mesta riktigt bra.
I drank what?
Ok, agree to disagree hehe. Gillade henne i True Lies, En fisk som heter Wanda och Halloween dock, men det var ett tag sen.
Hon vann en Oscar 2023 Så lite relevant är hon.
Jasså, hade jag missat, kul för henne.
Tyvärr har ju även Oscars varit ganska irrelevant en väldigt lång tid enligt mig.
The more I practice, the luckier I get.
Enligt denna intervjun så gjorde hon det bara för att jobba med Cate Blanchett.
Då är ju frågan varför en respekterad skådis som Cate Blanchett ställde upp
Allt annat hade ju redan avhandlats i tråden…
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Då är ju frågan varför en respekterad skådis som Cate Blanchett ställde upp
Antar hon inte känner att alla roller behöver vara så seriösa jämt. Ibland kan man ha lite kul och tjäna pengar. Lite som hennes roll i Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull.