Borderlands-filmen blir toksågad i de första intrycken

Robot
Borderlands-filmen blir toksågad i de första intrycken
Releasehästryttare

Blir inte att man ser den på bio, men kommer nog ändå se den på vod när den kommer ut, borde släppas i oktober.

KoP
Medlem
Citat:

Det finns inte ett enda uppriktigt karaktärsögonblick här, bara outhärdliga skämt som känns föråldrade så fort de lämnar skådespelarnas munnar. Den är inte ens så dålig att den är bra, bara en fullkomlig röra.

Typ lite som i spelen då? 🤔

Inaktiv

Va! Borderlands filmen toksågas, nemen, det kunde man ju inte se en mil bort

Förstår fortfarande inte varför Jamie Lee Curtis tyckte att det var OK att vara med i filmen, men Money I guess...

Medlem

Tror att filmen familje anpassades för mkt 😜

Medlem
Skrivet av anon_31000:

Va! Borderlands filmen toksågas, nemen, det kunde man ju inte se en mil bort

Förstår fortfarande inte varför Jamie Lee Curtis tyckte att det var OK att vara med i filmen, men Money I guess...

Menar du att hon skulle vara en för bra skådespelerska för Borderlands?

Jamie Lee Curtis har väl inte varit bra eller relevant på länge, så passar väl perfekt. Hon var ju med i dom nya Halloween-filmerna så. ;p


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Moderator | Testpilot
Skrivet av anon_31000:

Va! Borderlands filmen toksågas, nemen, det kunde man ju inte se en mil bort

Förstår fortfarande inte varför Jamie Lee Curtis tyckte att det var OK att vara med i filmen, men Money I guess...

Roligt att hon är med i denna filmen och så säger hon MCU är skit.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

JRA
Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

MCU är skit.

MCU är skit.

Inaktiv
Skrivet av uberpwnage2.0:

Roligt att hon är med i denna filmen och så säger hon MCU är skit.

Hon har ju inte fel i sitt uttalande om MCU så.... Men Jamie Lee Curtis känns som en bra person, det lilla man har sätt ifrån interjuver, det säger ju inte mycket hur hon är som person i sig...

Hon var mer öppen skulle jag säga när hon var med i GameGrumps och spelade

Inaktiv
Skrivet av Fezk:

Menar du att hon skulle vara en för bra skådespelerska för Borderlands?

Jamie Lee Curtis har väl inte varit bra eller relevant på länge, så passar väl perfekt. Hon var ju med i dom nya Halloween-filmerna så. ;p

Ja

Medlem
Skrivet av KoP:

Typ lite som i spelen då? 🤔

Exakt min tanke. Jag gillar spelen för vad de är, men att de skulle hålla någon högre nivå när det gäller karaktärer eller humor är inte direkt min upplevelse.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av JRA:

MCU är skit.

MCU är skit. En säck med skit och rester från en kräftskiva i, som står i solen och jäser.


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Menar du att hon skulle vara en för bra skådespelerska för Borderlands?

Jamie Lee Curtis har väl inte varit bra eller relevant på länge, så passar väl perfekt. Hon var ju med i dom nya Halloween-filmerna så. ;p

Ajaaa, hon har visat en hel del bra sidor från sig själv på senaste tycker jag allt. Hon var riktigt bra i The Bear serien, gillade henne även i Everything Everywhere All at Once och sen var hon inte dum i Knives Out heller.

Moderator | Testpilot
Skrivet av JRA:

MCU är skit.

Skrivet av anon_31000:

Hon har ju inte fel i sitt uttalande om MCU så.... Men Jamie Lee Curtis känns som en bra person, det lilla man har sätt ifrån interjuver, det säger ju inte mycket hur hon är som person i sig...

Hon var mer öppen skulle jag säga när hon var med i GameGrumps och spelade

https://www.youtube.com/watch?v=Q9KZFuXhfxw

Båda är bevisligen skit, därav är hennes uttalande lustigt.

Dock står jag fast vid att MCU har en del bra filmer, bland annat Winter Soldier.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Menar du att hon skulle vara en för bra skådespelerska för Borderlands?

Jamie Lee Curtis har väl inte varit bra eller relevant på länge, så passar väl perfekt. Hon var ju med i dom nya Halloween-filmerna så. ;p

Hon vann en Oscar 2023 Så lite relevant är hon.

Medlem

Denna film blir att streamas sen absolut inte bio.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Båda är bevisligen skit, därav är hennes uttalande lustigt.

Dock står jag fast vid att MCU har en del bra filmer, bland annat Winter Soldier.

Enligt denna intervjun så gjorde hon det bara för att jobba med Cate Blanchett.

https://www.youtube.com/watch?v=CXqON1GWtog

Medlem
Skrivet av JRA:

MCU är skit.

MCU har blivit skit. Fram till End Game var det mesta riktigt bra.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av anon_31000:

Ok, agree to disagree hehe. Gillade henne i True Lies, En fisk som heter Wanda och Halloween dock, men det var ett tag sen.

Skrivet av Silvarn:

Hon vann en Oscar 2023 Så lite relevant är hon.

Jasså, hade jag missat, kul för henne.

Tyvärr har ju även Oscars varit ganska irrelevant en väldigt lång tid enligt mig.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Det blir upp till bevis i biosalongen imorgon helt enkelt. Jag har trots allt uppskattat av allmänheten kritiserade filmer förr, så det känns värt ett försök i alla fall. Jag går dock in utan höga förväntningar.

Skribent

Ja, det var ju inte oväntat. Dyker den upp på någon streamingtjänst så kanske jag ser den.

Mos
Medlem

Att en film som blev klar inspelad 2021 och sedan göra reshoots 2023 och släppas 2024 betyder att den kommer va lika bra som x-men new mutants som hade samma problem med att släppas/reshoots etc.

Medlem

Inte oväntat. Skulle kunna tro den är regisserad av Uwe Boll.

Medlem
Skrivet av MammaMuu:

Enligt denna intervjun så gjorde hon det bara för att jobba med Cate Blanchett.

https://www.youtube.com/watch?v=CXqON1GWtog

Då är ju frågan varför en respekterad skådis som Cate Blanchett ställde upp

Medlem

Kikade på lite cosplayers och influencers som lade upp bilder/reels från eventet vid premiären - gick att dra lite slutsatser från att *ingen* av dem lade upp något om hur filmen var efteråt. 😅


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Gnällkuk

Allt annat hade ju redan avhandlats i tråden…


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av DAoG:

Då är ju frågan varför en respekterad skådis som Cate Blanchett ställde upp

Antar hon inte känner att alla roller behöver vara så seriösa jämt. Ibland kan man ha lite kul och tjäna pengar. Lite som hennes roll i Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull.

Medlem

Det man har sett i trailers så förstod man att filmen skulle bli skit.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

signatur

I drank what?

Medlem

Kritikerna hittills är inte nådiga, ser ut att kunna slåss om titeln för årets sämsta film. 😅


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

12
Skriv svar