Datum spikade för COD: Black Ops 6:s öppna betatest

Robot
Datum spikade för COD: Black Ops 6:s öppna betatest

Förhandsbokare och Game Pass-prenumeranter får börja tidigt.

#Activision, #Call-of-duty-black-ops-6, #Raven-software, #Treyarch


Medlem

Blir nog kul, CoD är en riktig guilty pleasure för mig. Man vet exakt vad man får och det finns mycket att göra. Oftast är det dessutom bara kul den första månaden så min plånbok tackar för Gamepass denna gången, sparar mig många hundralappar.

Medlem

undra om de håller på att släppa de äldre COD-spelen på GamePass till 6:an har släppts, eller vad planen kan vara där.

Avaktar recensioner den här gången.

Den stora frågan är ju om man köper grisen i säcken och ännu en 3 timmars kampanj, kan inte minnas någon gång jag blivit så besviken på ett spel.

Men det nya aim och hoppa runt systemet verkar tveklöst väldigt intressant.

Medlem

Inte spelat COD på länge då det alltid känts same-same. Men med omnimovement systemet känns det faktiskt som att gameplayet kan bli intressant igen, ska testa när det dyker upp på gamepass!


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Nej runt den tiden spelas S.T.A.L.K.E.R och Star wars outlaws 😁

Medlem

Vad tror ni om Delta Force: Hawk Ops? Tycker det ser helt okey ut.

Kan det bli en utmanare?

Medlem

Kanske är en delvis orelaterade fråga, men har inte spelat något Call of Duty på 15 år då jag främst är instresserad av single-player kampanjen. Är dock lite småsugen på att plocka upp något/några av spelen det senaste årtionenden och köra igenom kampanjen lite snabbt. Om jag kommer ihåg rätt så är det oftast något man kan göra på en eftermiddag och sålänge jag inte behöver beta ett nypris så är jag rätt så nöjd med det.

Är det något särskilt COD-spel det senaste årtiondet som jag borde rikta in mig mot isåfall?

Medlem
Skrivet av Maysay:

Vad tror ni om Delta Force: Hawk Ops? Tycker det ser helt okey ut.

https://www.youtube.com/watch?v=0hvTSNqKN0o
Kan det bli en utmanare?

ser lite generiskt ut, men jag är intresserad av extraktion läget, ifall det levererar så spelar jag garanterat.

Medlem

nya banor? Shipment med smått förändrad miljö, nuketown? 🤪


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem
Skrivet av Piigge:

ser lite generiskt ut, men jag är intresserad av extraktion läget, ifall det levererar så spelar jag garanterat.

Spelet är ju F2P (vad jag förstår) så man är inte helt förvånad att det ser lite generiskt ut.

Medlem
Skrivet av Lisch:

Kanske är en delvis orelaterade fråga, men har inte spelat något Call of Duty på 15 år då jag främst är instresserad av single-player kampanjen. Är dock lite småsugen på att plocka upp något/några av spelen det senaste årtionenden och köra igenom kampanjen lite snabbt. Om jag kommer ihåg rätt så är det oftast något man kan göra på en eftermiddag och sålänge jag inte behöver beta ett nypris så är jag rätt så nöjd med det.

Är det något särskilt COD-spel det senaste årtiondet som jag borde rikta in mig mot isåfall?

https://www.youtube.com/watch?v=f3rYz1Za_hw
Tyckte Cold War var bra.

Skrivet av YmerXE:

nya banor? Shipment med smått förändrad miljö, nuketown? 🤪

Of course!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag kunde inte spela betan. Den kraschade ur efter några sekunder precis när den börjat ladda, med svart ruta nästan direkt till desktop. Utan felmeddelande!
Har försökt allt. Besvikelse!
Detta har jag alltså betalat extra för att få spela tidigare.
Hoppas kunna spela den öppna betan nu på fredag den 6 sept.
Hade någon annan problem med COD:BO6 betan?
UPPDATERAT: Nä, den öppna betan startar inte heller, utan kraschar ur. Inget felmeddelande.
Men alla andra COD och Warzone fungerar.
UPPDATERAT 2: Nä, Steamversionen av öppna betan startar inte heller...
Inget felmeddelande. Har uppdaterat allt. Faan vad trist!
OBS:
Uppdaterat 3: Nu såg jag en felbeskrivning i filen "Bootstrapper.log": "Failed to match driver digest index (0)."
Det är flera som fått just detta fel, läste jag. Men ingen lösning just nu.
Andra fel har däremot redan kunnat lösa sig.


signatur

autograph

1
Skriv svar