Världens bästa skurk – kvartsfinaler (del 1)
Vad tusan gör G-man här? Är han verkligen en skurk?
Ja
Vad tusan gör G-man här? Är han verkligen en skurk?
Det får vi reda på i Half-Life 3.
The more I practice, the luckier I get.
Det får vi reda på i Half-Life 3.
Släpps imorgon.
Aldrig hört talas om Harbinger. Hela Mass Effect-serien var så vansinnigt mellanmjölk att jag knappt minns om det fanns en antagonist annat än karaktärseditorn.
<Uppladdad bildlänk>
Otroligt så olika man kan tycka, jag rankar Mass Effect som den bästa story-arcen och spelvärlden av alla spel någonsin.
Kan fortfarande inte släppa att Jon Irenicus åkte ut i första omgången. Varje gång jag ser en av skurkomröstningsartiklarna påminns jag om det.
Sarevok med. BAH!
Min tippning i topp fyra ser ut så här.
Och nej, har inte tjuvkikat på rösterna.
Hade gärna sett Kefka här men jag lärde mig tidigt att han inte haft det där breda genomslaget.
(För info, det kommer såklart en omröstning gällande bronsmedaljen!)
GLaDOS
G-Man
Bowser
Ganon
Tror alltså på Valve-final och Nintendo-bronsmatch.
En Bamseponny av folket
Är för mig en skräll att jokern tagit sig så långt och dessutom slagit ut både Sephiroth och Robotnick längs vägen. Han fortsätter säkert hela vägen till finalen! För övrigt håller jag tummarna för Arthas, men tror han får däng av Bowser.
Är för mig en skräll att jokern tagit sig så långt och dessutom slagit ut både Sephiroth och Robotnick längs vägen. Han fortsätter säkert hela vägen till finalen! För övrigt håller jag tummarna för Arthas, men tror han får däng av Bowser.
Håller med. Jokern är ju mest känd från filmer och serietidningar, så det vore skittråkigt om han vann över alla karaktärer som faktiskt kommer från spelvärlden.
Kan fortfarande inte släppa att Jon Irenicus åkte ut i första omgången. Varje gång jag ser en av skurkomröstningsartiklarna påminns jag om det.
Håller med. Jag var till och med i den skara som nominera honom.
Sen är det är fullt förståerligt att inte alla på forumet älskar Baldurs Gate likväl D&D eller Klassisk RPG.
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Håller med. Jokern är ju mest känd från filmer och serietidningar, så det vore skittråkigt om han vann över alla karaktärer som faktiskt kommer från spelvärlden.
Ja, kan hålla med, även om jag tycker om Jokern.
Det är orättvist. Tänk på alla serieskurkar som kunnat bli nomimerade ifrån Marvel, DC Comics, Turtles, Hellboy eller den östasiatiska serievärlden… med ursäkten att de dessutom råkar va med i ett spel.
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Arthas kommer alltid stå på toppen av fiendeberget för mig. En perfekt karaktär.
Nu blev jag löjligt sugen på att bränna igenom WC3 igen efter alla år.
Edit. Å andra sidan känner jag likadant för Portal 1 och 2