Snabbkollen – Var spelar du helst Call of Duty?
Pc, Playstation, Xbox – eller kanske på Switch från och med... snart?
Blir en skev omröstning och missuppfattande resultat när man lägger in att man inte skall spela det ens i en sån här omröstning..
Man vill ju veta % av vilka plattformar dom spelar på, då skall man inte blanda in dom som inte spelar det..
Dom som inte spelar det skall helt enkelt inte ens rösta i den.
Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.
1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.
PC via Steam klienten.
Avskyr den simpla Battle:Net launchern som inte har achievments och gametime statistik över spelen som Steam har.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Körde senaste på Xbox, inkopplad med skärm och med mus och tangentbord. Funkade super.
Kan hålla med om detta. Det är som att lägga en omröstning vilken specc man väljer i wow, å så står majoriteten av röstare för "spelar inte wow". Då blir ju de viktiga staplarna i omröstningen för de som genuint är intresserade av spelet, väldigt väldigt små 🤔
Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7
Jag hoppas på en framtid där man bara kan spela Cod på Xbox och Pc. Och jag spelar inte Cod. Men mina barn gör det på Playstation och det stör mig. Så det bästa som kan hända mig iaf är om Microsoft är hårda och drar in allt med Cod i namnet på Playstation så nart det bara går. Ha ha!
På konsol såklart! Mest på Xbox men även på PS5an. Beror på vilka man spelar med och det är enklare att gå in på Discord på Xbox än så länge också.
Det är till Xbox jag har en ”pro controller”, ska bli till PS5an också men så sjuuukt dyra! Det är ju en grym fördel att ha de extra knapparna när man möter PC spelare.
🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”
”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”
Det kan dom ju göra även dom inte spelar e med som möjlig röstning, man skall helt enkelt inte rösta på såna här om man inte spelar det för % blir fel nu ju när man har med den i röstningen
Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.
1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.