Det här dyker FZ ner i under helgen – vad spelar du?

Robot
Det här dyker FZ ner i under helgen – vad spelar du?

Det finns en diver-sitet i redaktionens val av helgspel.

#spelhelg


Releasehästryttare

NULL remasterd

Medlem

I like trains...

Hittade Run 8 Train Simulator, så jag ska glida fram i diesel-lok i södra USA.

Medlem

Diablo 4 för hela slanten.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Final fantasy 16 och diablo4. Måste verkligen klara FF16 då det tar upp väldigt mycket utrymme på lagringen.

LISEBERG OCH UT SOLA; BADA FESTA! vilket spel är det nu igen?

Medlem

Imorgon kväll tänkte jag inleda FZ Summer Challenge med att ta mig genom Spider-Man Miles Morales i New game+.

Och kanske lite Diablo 4 om jag känner för det. Men jag har inte fått den här "bara en timme till"-känslan som jag brukar ha i den typen av spel.

Ambassadör
Xbox

Det blir till att fortsätta med det utmärkta Star Wars Jedi: Survivor.


signatur

Jump in.

Medlem

Här blir det att kötta lite Northgard samt ev köra vidare i storyn på Middle-earth: Shadow of War.

Medlem

Blood Bowl 3 och Aliens: Dark Descent!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Mitt i ett flyttkaos. Men blir nog lite Diablo IV samt Labyrinth of Galleria. Beror lite på vad för maskiner jag hinner packa upp.

Medlem

Är utkommenderad på så kallad "Loppis-tur" av sambon imorgon, men förutom det, lite pill i trädgården så ska all ledig tid plöjas ner i det fantastiska Final Fantasy 16! Trivs oerhört bra med det där spelet måste jag säga.

Medlem

Nu när semestern börjat så blir det lite paus från spelandet.

Inaktiv
Skrivet av Stephanie of Astora:

LISEBERG OCH UT SOLA; BADA FESTA! vilket spel är det nu igen?

IRL simulator a la Göteborg!? Så länge det inte ingår göteborgskämt

Medlem

Blir att spela lite BattleBit remastered.

Inaktiv

Alien Dark Descent.
Stranded Alien Dawn.

Medlem

Håller på med Jedi Fallen order, har fastnat lite på en boss så taggar med Nhl23 tills jag ska ta tag i bossfighten igen


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

World tour mode i SF6, inväntar leverans av min fight stick för att kunna börja lira på riktigt!!

Medlem

Zelda totk


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Dave the diver. Tröttnat helt på Diablo iv kom till level 58.

Medlem

Ghost Trick: Phantom Detective som släpptes idag.

Medlem

Tänkte spela igenom de klassiska Ys Book I & II samt Ys III: Wanderers from Ys, innan jag dyker ner i nya Ys Memoire: Oath in Felghana som landade i min brevlåda igår.

Redaktör
Skrivet av Veonz:

Blir att spela lite BattleBit remastered.

Är lite sugen att testa det. MIn skollediga grabb har kört det när han hängt med mig till jobbet ett par dagar, är sugen att skaffa ett till ex och köra med honom.


signatur
Medlem

"Dave The Diver" ser ju onekligen intressant ut... ska man våga eller är det en kortvarig hype.

Av det man ser så verkar "dykar-delen" vara kul, men att stressa i en sushi-restaurang mindre kul.

Ni som lirat, vad säger ni?

Redaktör
Skrivet av Lofa:

"Dave The Diver" ser ju onekligen intressant ut... ska man våga eller är det en kortvarig hype.

Av det man ser så verkar "dykar-delen" vara kul, men att stressa i en sushi-restaurang mindre kul.

Ni som lirat, vad säger ni?

Jocke Kilman recenserar det tidigt nästa vecka. Om du kan hålla dig.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Jocke Kilman recenserar det tidigt nästa vecka. Om du kan hålla dig.

Håller mig

Medlem
Skrivet av Kolsvart:

Håller på med Jedi Fallen order, har fastnat lite på en boss så taggar med Nhl23 tills jag ska ta tag i bossfighten igen

NHL23 är det perfekta spelet för att varva ner mellan svåra bossfighter. Är inne på femte säsongen i Be a Pro läget och kan knappt göra mål längre dock. 😊


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Skribent

Semester och regn! Så Battlebit Remastered, Diablo IV, Dave the Diver, Tears of the Kingdom, WoW.. Och beroende på hur snabbt jag jag klarar Dave kanske Prey, men förmodligen blir det senare nästa vecka.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Priapsi:

NHL23 är det perfekta spelet för att varva ner mellan svåra bossfighter. Är inne på femte säsongen i Be a Pro läget och kan knappt göra mål längre dock. 😊

Ja faktiskt, spelar mest franchise och lyssnar på podcast samtidigt 😊


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem
Skrivet av Kolsvart:

Ja faktiskt, spelar mest franchise och lyssnar på podcast samtidigt 😊

Har inte vågat ge mig på Franchise än, det finns redan för många tidstjuvar. 😄


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

1
Skriv svar