Skörda den första gameplay-trailern från Farming Simulator 22
Skulle nog säga att det är samma.
Trevligt, skulle dock vilja se mer om vad man gör på vintern. Mer än att snöröja då.
Adlrig spelat Farming Simulator men verkar som trevliga spel
Solidt arbete som vanligt 👍 fortsätt med det bra arbetet.
Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.
1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.
Jag ser framemot FS22 när kommer kunna växla och inte behöver använda bromsen för att backa som tidigare FS-spelen. Samt vad jag förstått så ska det var mer realistiskt ljud när man t,ex tippar med trailers så hör man hur hydrauliken när flaket går ner eller upp. Också en liten bonus spelet tydligen kommer få är FSR amds motsvarande till DLSS.
Ultrawide: Break free from the ordinary. See the game as it's meant to be seen.
Undrar om de uppdaterat fysikmotorn något? Sjukt frustrerande att försöka göra något i skogen då stockarna inte beter sig som de ska.
Gillade -17 betydligt mer än -19 mest pga att man kunde fuska till sig pengar. Spelade med grabbarna här hemma men när pengamodden saknades i -19 så dog intresset lika fort. Tyckte nog -17 såg snäppet bättre ut dessutom.
Jag vill ju bygga min traktorarmé för bövelen;).
Funkade det inte att bara öppna sparfilerna i 19 med notepad, som i FS17, och ändra kontobalansen?
Ah - hade inte en tanke på den möjligheten. Blir väl så när man knappt spelat på konsol sen 16-bit eran. Undantaget är Final-fantasy 7 på PSX.