PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd
Tyvärr är han bara intresserad av att scalpa koden för 1000kr men det kanske är någon som nappar.
Vad ville du ha för version? Fick en kod men polaren vann med så han behöver den inte. Står att den är personlig i vinnarmailet men betvivlsr att det spelar någon roll.
Thank you guys for having me! My partner discovered that she got selected after we found Elgiganten email in her trash mails! just ordered!! GoodLuck for others
Jag är ganska säker på att det finns en speciell plats i helvetet för scalpers.
Försöker personligen inte scalpa koden, isåfall hade jag köpt en ps och krängt istället. Men om petee inte svarar inom en halvtimme så ger jag den till någon annan, såg att han varit medlem länge och varit aktiv i andrs trådar, sånt ska belönas Vet som sagt inte om den funkar för andra när det står personlig men kan ju vara värt ett försök.
Jag skaffade mitt konto idag pga hittade inte tråden förens just idag. Men jag hade gärna tagit din bokning men förstår såklart om du väljer nån annan. Vem du än ger till så glöm inte att den måste betalas senast 20:00 idag (om det är via Elgiganten)
Beställt 18/09/2020 17:44
Idag fick man brev från komplett.se
"För alla beställningar som inte täcks av våra nästkommande, bekräftade, leveranser så kommer vi därför att visa 31 december 2021 som preliminärt leveransdatum. "
Ett skämt.
Ja det är segt.
Tusen tack Schizo för PS5-koden!