Smash Bros. Ultimate är Nintendos snabbast säljande titel i Europa – någonsin!
Är sugen på en switch, men risken är att det kommer ny redan nästa år. Bör man vänta? Priserna är ingen höjdare heller
Känner lite samma sak, ska avvakta ett tag till.
Känner lite samma sak, ska avvakta ett tag till.
Vet inte riktigt vad de ska förbättra då det inte är något som direkt skriker "fixa mig!" med min Switch i alla fall. Tveksam till att de kommer göra några hårdvaruförändringar mer än att fixa deras säkerhetshål som finns i Switchen som gör att du kan i princip köra custom fireware på alla varianter hittills.
Riktigt nöjd med min
Vet inte riktigt vad de ska förbättra då det inte är något som direkt skriker "fixa mig!" med min Switch i alla fall. Tveksam till att de kommer göra några hårdvaruförändringar mer än att fixa deras säkerhetshål som finns i Switchen som gör att du kan i princip köra custom fireware på alla varianter hittills.
Riktigt nöjd med min
Ny skärm (inte säkert till det bättre) och bättre batteri är de mest troliga förändringarna. Med lite tur blir det lite extra kräm i den också, men det är jag inte lika säker på.
Ny skärm (inte säkert till det bättre) och bättre batteri är de mest troliga förändringarna. Med lite tur blir det lite extra kräm i den också, men det är jag inte lika säker på.
En billigare version av Switch så att de äntligen kan gå vidare från Nintendo 3DS.
Jag gillar 3DS men det släpps ju nästan inga fler spel längre så det märks ju att den snart kommer sluta att tillverkas.
Men annars är jag helt nöjd med vår Switch. Det brukar just nu oftast vara den jag spelar på.