Köp FZ-prylar i Geeks-shoppen!
En riktig dam pratar inte om sin ålder eller vikt, så ni får gissa min storlek. Men M-storleken passar bra på mig.
Kul för oss vänsterhänta att inte göra reklam för FZ, utan ”din vän på muggen”. 😄
Håller du muggen i vänster är loggan utåt, eller vad menar du? Jag är dessutom ganska dubbelhänt, dricker med den hand som råkar vara närmast.
@Grymgreger: I videon är loggan åt rätt håll om du är vänsterhänt. Så jag antar att det är så den ser ut. Det blir alltså FZ-loggan mot åskådaren om du håller med vänster hand.
Men på bilden nedanför är den spegelvänd med FZ på andra sidan.
Beställde nyss en mugg och en t-shirt. Blir en mugg till sedan när den kommer med logon på "rätt" sida. Då kan jag ha en hemma där jag ser logon och en på jobbet där dom andra ser logon.
Ja, bilden i shoppen där man kan se texten är fel. Bilden med de tre muggarna i är rätt.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Hitta någons skärmdump på gamla Fragzone-sida
https://i0.wp.com/www.frojdh.se/wp-content/uploads/2011/12/fz...
Själv har jag haft FZ.se som startsida i årtionden
Musmatta med stor FZ logga skulle bli jättesnyggt
If the left one isn´t right, right is the only one left, right?
Någons? Är ju Mr Phat själv, Göran Fröjdh
Gick nästan all-in i shoppen, så glad att det äntligen finns lite kul saker att köpa.
Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005
Skäms lite att jag har använt Fz ca en 5 år och inte veta vad Fz står för förrän nu
@Nordic Fox: Haha, det är helt okej, mer än tio år sedan vi kortade namnet.
Att dricka med sin offhand räcker inte riktigt för att kvalificera sig som dubbelhänt Man är ju inte helt invalid i offhanden oavsett om man är höger- eller vänsterhänt, så en sån enkel sak klarar alla normalbegåvade.
Är du dubbelhänt gör du i princip allting lika bra med båda händerna, vilket jag tvivlar på att du gör - då det är extremt ovanligt.
Nej, ambidextri och dubbelhänthet är samma sak.
En gång i tiden fick jag en en jättestor musmatta från fz.... kommer inte ihåg varför dock. Den är trasig nu och jag måste ha en ny.... Var är musmattan?
Får skicka ut en liten undersökning kring hur folk gillar sina musmattor. Små, stora, hårda mjuka.
Tror inte trycket släppt helt än på min gamla 'Byxmyndig men ändå bäst - FZ 15 år'-tshirt, så nöter nog ett tag till på den
Gärna med behind the scenes osch commentary.
Ser framför mig när familjen samlas på julafton för att kolla kall... Veckans Thomas Helenius på Blu-Ray/DVD.
R7 5800X3D | 6950XT Red Devil | 32GB DDR4 | 34" UW QD-OLED 34M2C6500 + 27" 1440p
Never underestimate the power of stupid people in large groups!