Bekräftat - Fable III kommer till pc
Ärligt talat måste jag hålla med dig där, anledningen till att jag inte sa 360 (Vill säga konsol) är för att jag inte är så jätte förtjust av 360n ^^,
Men seriöst, måste säga att när jag jämförde känslan av att spela Oblivion på PC och PS3n så var det en sjukt stor skillnad, jag menar jag i dagens läge så föredrar jag att sitta i en fåtölj och framför en 42" LCD TV mer än PCn, så som du sa där, så kan det faktiskt bli riktigt svårt att välja vart och hur du ska spela
I'm having noobs for breakfast
Jo vet att Mass effect finns på pc, men behövs verkligen Mass Effect köras på pc ?
Det är ju mycke filmsnuttar och ingen direkt avancerad action därimellan, så det klaras fint av med handkontroll.
Man förundras att folk lägger ut så mycket pengar på pc, mjukvara och hårdvara,
när en pc skadad person som jag själv var som numera klarar actionspel galant på konsoll och sparar pengar på att slippa uppgradera datorn.
Man har pcn ansluten till storbildstv, men sitter ju helt klart bekvämare med en gamepad i handen,
om man nu behärskar det.
Och blir det inte lättare att hantera action spel och förmodligen roligare när både ps3 och 360 släpper sina rörelse mojänger ?
SÅ JÄVLA GÔTT! Har spelat spelet sedan ettan kom.. Och hade läst om 1:an innan den kom ut... Både Fable(Lost Chapters) & Fable II är enligt mig, bland det bästa spelen som finns...De passar mig på pricken... Dock tycker jag att Fable - serien är VÄLDIGT UNDERSKATTAD..
Gillar min status: Trähatt =)