Watch Dogs 2
Glöm den stela, konturlösa föregångaren – Watch Dogs 2 är mer av allt.
#watch-dogs-2, #sunset-overdrive, #ubisoft
Watch Dogs 2 är faktiskt det första spelet där jag har mött någon som är transexuell.
Krem från Dragon Age Inquisition finns ju också. Säkert fler som jag inte kommer på också.
Låt oss göra en lista...
AC Syndicate och den där nya Baldur's Gate-expansionen...
Watch Dogs 2 är faktiskt det första spelet där jag har mött någon som är transexuell.
Krem från Dragon Age Inquisition finns ju också. Säkert fler som jag inte kommer på också.
Låt oss göra en lista...
" Translate svarar "motbjudande", men det känns lite väl häftigt. Riktigt så långt skulle jag nog inte gå för att beskriva Watch Dogs 2:s karaktärer, men ordet "outhärdliga" stämmer in ganska bra."
Är det bara jag som upplever "outhärdlig" som ett betydligt kraftfullare ord än "motbjudande"?
Om de hade släppt det på PC samtidigt som Xbox och PS4 så hade de garanterat fått ett impulsköp från mig, men om jag nu måste vänta 2 veckor extra så kommer hypen helt vara över och jag kan gärna vänta tills det reas om ett helvår.
Man ska aldrig köpa ett Ubisoft-spel på releasedagen, i alla fall inte på PC, utan man bör vänta på en eller två 5-6GB patchar.
" Translate svarar "motbjudande", men det känns lite väl häftigt. Riktigt så långt skulle jag nog inte gå för att beskriva Watch Dogs 2:s karaktärer, men ordet "outhärdliga" stämmer in ganska bra."
Är det bara jag som upplever "outhärdlig" som ett betydligt kraftfullare ord än "motbjudande"?
Lite beroende på kontexten. Någon som är motbjudande är ju någon man verkligen inte tycker om eller till och med blir äcklad av. Någon som är motbjudande är ju ofta också outhärdlig just i och med att den är motbjudande. Dock så kan du ju ex vara outhärdlig att umgås med för att du alltid skriker när du pratar, eller är otroligt korkad, det gör dig dock inte per automatik motbjudande!
" Translate svarar "motbjudande", men det känns lite väl häftigt. Riktigt så långt skulle jag nog inte gå för att beskriva Watch Dogs 2:s karaktärer, men ordet "outhärdliga" stämmer in ganska bra."
Är det bara jag som upplever "outhärdlig" som ett betydligt kraftfullare ord än "motbjudande"?
Lite beroende på kontexten. Någon som är motbjudande är ju någon man verkligen inte tycker om eller till och med blir äcklad av. Någon som är motbjudande är ju ofta också outhärdlig just i och med att den är motbjudande. Dock så kan du ju ex vara outhärdlig att umgås med för att du alltid skriker när du pratar, eller är otroligt korkad, det gör dig dock inte per automatik motbjudande!
För mig förefaller det uppenbart att något som är "motbjudande" tar en emot att vara runt, medan något som är "outhärdligt" är direkt omöjligt att vara runt, således värre.
Härligt, tack för recensionen! Hur står sig uppföljaren mot det första spelet, samt, hur är sidouppdragen i kvalité och variation?
Tack själv! Tvåan känns ju som ett helt annat spel verkligen. Det är i princip samma hacker-gameplay, men karaktärerna, världen, och storyn känns 10x roligare. Hade jag kört ettan nu skulle jag också saknat RC-bilen och drönaren. De ger mycket.
Sidouppdragen är väldigt varierade. Ibland känns de som kortare storyuppdrag, och ibland är de kopplade till aktiviteter, typ race och sånt. Känns värda att utforska om man vill låsa upp nya skills eller få ut mer av staden.
Härligt, tack för recensionen! Hur står sig uppföljaren mot det första spelet, samt, hur är sidouppdragen i kvalité och variation?
Tack själv! Tvåan känns ju som ett helt annat spel verkligen. Det är i princip samma hacker-gameplay, men karaktärerna, världen, och storyn känns 10x roligare. Hade jag kört ettan nu skulle jag också saknat RC-bilen och drönaren. De ger mycket.
Sidouppdragen är väldigt varierade. Ibland känns de som kortare storyuppdrag, och ibland är de kopplade till aktiviteter, typ race och sånt. Känns värda att utforska om man vill låsa upp nya skills eller få ut mer av staden.
Alright! Kände igen mig mycket i recensionen, för det var exakt så jag kände när jag började spela det första spelet. Den första timmen var väldigt oinspirerande, men spelet växte ganska snabbt efter det, tycker jag. Gillade nästan att köra sidospåren mer än storyn ibland, kanske för att Aiden var en tvättäkta tråkmåns.
Låter som de går Saints Row vägen. Första spelet bra, andra sådär... så tredje lär väl bli en regelrätt katastrof.
Tror att du behöver läsa en gång till.
Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games