Se singleplayertrailern från Battlefield 1

Robot
Se singleplayertrailern från Battlefield 1
Medlem
Se singleplayertrailern från Battlefield 1

Jävlar vilken trailer!

Inaktiv

Har spelat och avnjutit kampanjen i både BF3 och 4 och den här ser också trevligt ut från det dom visat även om det inte är nåt gameplay.

Medlem

Trevligt att dom ska ha den enda kvinno soldaten som var kurd i singleplayer kampanjen. Stort plus att dom inte heller har glömt hennes Kurdiska klan tatueringar på ansiktet!!


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

Ser väldigt lockande ut! Var jag ensam om att höra "Get the new xbox one ass" dock?

Medlem

Hur taggad blev man inte nu då?!

Förresten "Men det är lite oklart om det rör sig om regelrätta singleplayeruppdrag eller sminkade botmatcher."

Varför skulle det vara det senare? Känns ju knappast som de skulle skryta om att de har tagit bort sin single player campaign från tidigare spel... xD

Medlem

Jag gick precis från lite småsugen på spelet till "omg omg, vill ha!".

Wow, ja tack!!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av RaXha:

Hur taggad blev man inte nu då?!

Förresten "Men det är lite oklart om det rör sig om regelrätta singleplayeruppdrag eller sminkade botmatcher."

Varför skulle det vara det senare? Känns ju knappast som de skulle skryta om att de har tagit bort sin single player campaign från tidigare spel... xD

Var en känsla jag fick. Vi har ju fått se väldigt lite från sp, och miljöerna känns uteslutande tagna direkt från mp-banorna.


signatur
Medlem

Fantastisk trailer, men ärligt talat. Varför lägger de inte krutet på kärnan, mp istället? Detta är bara slöseri med personal och resurser.

Mer info om vad kampanjen kommer innehålla: (varning för spoilers!):
https://www.reddit.com/r/battlefield_one/comments/54rp1o/bf1_...


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av magma:

Fantastisk trailer, men ärligt talat. Varför lägger de inte krutet på kärnan, mp istället? Detta är bara slöseri med personal och resurser.

Mer info om vad kampanjen kommer innehålla: (varning för spoilers!):
https://www.reddit.com/r/battlefield_one/comments/54rp1o/bf1_...

Riktigt pampig och häftig trailer, grymt!
Ja tycker det är trevligt att de lägger krut på SP också, har saknat det i BF och kanske blir det bästa BF SP hittills, dem lägger nog med krut på MP ändå i mitt tycke.
(lirat sedan 1942)

Medlem

Fan vad tråkigt att man inte kommer kunna få spela som centralmakterna i single player. Som vanligt..


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Med trailern, resten återstår ju dock att se

Medlem
Skrivet av magma:

Fantastisk trailer, men ärligt talat. Varför lägger de inte krutet på kärnan, mp istället? Detta är bara slöseri med personal och resurser.

Mer info om vad kampanjen kommer innehålla: (varning för spoilers!):
https://www.reddit.com/r/battlefield_one/comments/54rp1o/bf1_...

Pengar. Det finns mycket mer pengar att hämta om man även kan sälja ett SP, dom kan inte motivera priset med bara 12 banor MP.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av aT1C:

Jävlar vilken trailer!

Så här tänkte jag innan jag kom in i tråden och såg denna kommentar: "mer vapen låst bakom en risig SP kampanj"

Sedan såg jag din kommentar och kollade pronto på videon. Så fel man kunde ha! Har dice äntligen lyckats med det dom aldrig gjort förut?

Medlem

är det någon coop?

Medlem

För en gångs skull så verkar DICE få till en känslosam och gripande SP-kampanj. Kan bli episkt om de vågar gå fullt ut på storytellinggreppet. Jag gillar det i alla fall, finns så få bra SP-kampanjer efter det att COD gick bananas efter MW2.

Medlem

Skulle föredra om de lagt tiden på att få ihop fler än 9 kartor till det spelläge som ändå tar merparten av speltiden. Eller ja, utöver de som klipptes bort för "premium super deluxe"-dlc.

Medlem

Man borde få välja vilken sida man vill vara på.

Medlem

Låter som dom säger "Get the new Xbox One Ass" i slutet!


signatur

I want to play a game.

Medlem

Äsh, den var väl inte så värst...

Medlem
Skrivet av kjell_leo:

Låter som dom säger "Get the new Xbox One Ass" i slutet!

Tack, det var alltså inte min hörsel det var fel på...

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av magma:

Fantastisk trailer, men ärligt talat. Varför lägger de inte krutet på kärnan, mp istället? Detta är bara slöseri med personal och resurser.

Mer info om vad kampanjen kommer innehålla: (varning för spoilers!):
https://www.reddit.com/r/battlefield_one/comments/54rp1o/bf1_...

Pengar. Det finns mycket mer pengar att hämta om man även kan sälja ett SP, dom kan inte motivera priset med bara 12 banor MP.

Men det var ju precis det dom gjorde med battlefront och folk köpte allt med grisen i säcken. De tog bort alla element som tidigare gjort serien bra. Nu gör dom i princip samma sak med battlefield-serien. Tar bort mer och mer från grundspelet och låter oss konsumenter betala för det.

Så, du är helt rätt med pengarna där.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Svårt att inte få rysningar av trailern,... jag försökte verkligen men det sket sig


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem
Skrivet av kebbe:

Skulle föredra om de lagt tiden på att få ihop fler än 9 kartor till det spelläge som ändå tar merparten av speltiden. Eller ja, utöver de som klipptes bort för "premium super deluxe"-dlc.

Ja, precis. Skrota deluxe edition. Ha med alla banor som borde varit med där från början och tala om för konsumenten var som finns i season-pass i förväg...


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av magma:

Fantastisk trailer, men ärligt talat. Varför lägger de inte krutet på kärnan, mp istället? Detta är bara slöseri med personal och resurser.

Mer info om vad kampanjen kommer innehålla: (varning för spoilers!):
https://www.reddit.com/r/battlefield_one/comments/54rp1o/bf1_...

Riktigt pampig och häftig trailer, grymt!
Ja tycker det är trevligt att de lägger krut på SP också, har saknat det i BF och kanske blir det bästa BF SP hittills, dem lägger nog med krut på MP ändå i mitt tycke.
(lirat sedan 1942)

Jag tror att det blir en on-rails shooting gallery med michael-bay effekter. Men visst, jag är inte målgruppen.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Nä, fortfarande inte intresserad.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Roy Batty:

Fan vad tråkigt att man inte kommer kunna få spela som centralmakterna i single player. Som vanligt..

Ja, extra mycket i detta spel, då centralmakterna under första världskriget inte var mer "onda" än alla andra som slogs.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Avstängd

Kan detta möjligen vara den bästa story sedan Bad Company, alltså första spelet?

Medlem

Var det inte misstankar på att det bara skulle vara 6st uppdrag som tar plats på Multiplayer banorna fast avsett för singleplayer?

12
Skriv svar