Tv-serien Defiance ställs in efter tre säsonger
Jag är mer ledsen över att Continuum har lagts ner. Såg sista avsnittet någonsin häromdagen och det var ingen kul upplevelse även om serien är grym =(
Båda två är Kalle Anka.
Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games
SyFy diarrébajsar verkligen ut halvdåliga skitserier, så att ett par av dem tvingas läggas ner kommer ju inte direkt som en chock..
Defiance var bra dock, även om sista säsongen tappade lite.
Synd, hade velat se minst en säsong till.
Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.
Jag är mer ledsen över att Continuum har lagts ner. Såg sista avsnittet någonsin häromdagen och det var ingen kul upplevelse även om serien är grym =(
Jättebra slut tycker jag, förutom att man inte fick veta något om The Traveller
Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart
Nooooooo ;'(
Varför läggs alla serier ner som man följer, men de man inte följer görs det 30 säsonger av varav varje säsong innehåller 20+ avsnitt....
Gillade aldrig riktigt defiance, var något som inte kändes helt rätt med den serien.
Till dags dato finns det bara en serie som jag verkligen känner är 10/10 och det är Battlestar Galactica, från 2000. Har en klar början och ett fantastiskt slut. Kändes verkligen i bröstkorgen när jag såg sista avsnittet.
Gillade aldrig riktigt defiance, var något som inte kändes helt rätt med den serien.
Till dags dato finns det bara en serie som jag verkligen känner är 10/10 och det är Battlestar Galactica, från 2000. Har en klar början och ett fantastiskt slut. Kändes verkligen i bröstkorgen när jag såg sista avsnittet.
Jag gillar Battlestar Galactica från 2004, dock var slutet fett skumt i den.
Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* MSI X670E Tomahawk* Amd 7800X3D * 32GB G-Skill DDR5 6000Mhz/32* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB
Jag gillar Battlestar Galactica från 2004, dock var slutet fett skumt i den.
Jag tyckte personligen slutet var suveränt. Knöt ihop säcken på ett bra sätt och möjliggjorde samtidigt att man med glädje ser om hela serien. Alltför många serier slutar på ett sätt som gör att man aldrig pallar att återvända. BSG2004 tillhör undantagen för min del.
Cptn BaseballBatBoy!
Hum fick direkt en sur smak i munnen av sf amerikansk smak när jag såg första avsnittet. För mycket gammal indian och ko pojke film över det hela om jag inte mins fel.
Ja, 'vilda västern i framtiden' är ett alldeles för uttjatat koncept.
Förutom i Firefly!
Cptn BaseballBatBoy!
Hum fick direkt en sur smak i munnen av sf amerikansk smak när jag såg första avsnittet. För mycket gammal indian och ko pojke film över det hela om jag inte mins fel.
Förutom i Firefly!
När Firefly kom var det inte uttjatat och den serien gjorde det på ett unikt sätt.
Förutom i Firefly!
När Firefly kom var det inte uttjatat och den serien gjorde det på ett unikt sätt.
Helt rätt. Firefly förtjänar dock att nämnas i varje tråd och överallt. Tills Fox får arsl-t ur och väcker liv i serien igen!
Cptn BaseballBatBoy!
Förutom i Firefly!
Helt rätt. Firefly förtjänar dock att nämnas i varje tråd och överallt. Tills Fox får arsl-t ur och väcker liv i serien igen!
Woo Woo Woo!! Did someone mention Firefly?! I'm a Firefly! You a Firefly to!? Firefly ROCKS man! FUCK YEAH!! Anyone have a problem with that???
Defiance, Z Nation = Syfy = Bajs!
Känns som allt Syfy rör är bajs.
Dock håller jag med om att Supernatural är bra.
Inte sett dessa serier men låter inte lovande inför Hyperion (visst var det syfy som skulle göra den?). Känns som en svår serie att göra men görs den bra... jadu. Är dock orolig att det ska bli total skit av den.
Dock är det boktips/ljudbokstips till de som gillar sci-fi.
Detta var en av de fulaste serier jag sett bland många andra.
Idéerna för storyn var allt för otrovärdig, maskerna/kostymerna var direkt fula, etc etc.. Nä, jag var faktiskt förvånad att den fick två säsonger.
Hoppas spelet var bättre, att det fanns som mmo var mer än vad jag visste.
Defiance, Z Nation = Syfy = Bajs!
Känns som allt Syfy rör är bajs.
Dock håller jag med om att Supernatural är bra.
Inte sett dessa serier men låter inte lovande inför Hyperion (visst var det syfy som skulle göra den?). Känns som en svår serie att göra men görs den bra... jadu. Är dock orolig att det ska bli total skit av den.
Dock är det boktips/ljudbokstips till de som gillar sci-fi.
The actual f%ck?! Hyperion som tvserie? Kommer att dö fortare än kvickt, alldeles för "svårt" för den hjärdöda publik som den stora massan är. Samt att SyFy lär slakta den. Tog mig igenom böckerna, och det är bra skit, men allt annat än lättsam avkoppling.
Däremot kommer snart The Expanse som tv-serie. Tyvärr också SyFy, men böckerna kan vara bland det mest underhållande jag läst i scifiväg.
BF2,Starcraft,Diablo2,Quake3,Quake2Gloom...
Förutom i Firefly!
Firefly var ju fan sämre än Bananer i pyjamas. Värre lågbudgetskitserie får man leta efter, eller tja, man kan ju kolla på de första säsongerna av Dr. Who.
Inte konstigt då s2 och s3 va så tråkiga även om de hade gjort en s4 så hade jag inte kollat på den
Nu är det
https://www.youtube.com/embed/IkDCGKGWfj8
som gäller
Tack för tipset!