Star Citizen får din hårddisk att skrika av rädsla
Min 240GB SSD kissade på sig av skräck när den såg nyheten.
Det gjorde min på 500GB också...
och min på 4,8Tb...men det är bara 140k så jag kan nog köpa en till om det behövs. Verkar som de fem jag redan har är fyllda med bilder på mina diamanter och guldtackor.
Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942
Min 240GB SSD kissade på sig av skräck när den såg nyheten.
Det gjorde min på 500GB också...
och min på 4,8Tb...men det är bara 140k så jag kan nog köpa en till om det behövs. Verkar som de fem jag redan har är fyllda med bilder på mina diamanter och guldtackor.
Det har du förvisso rätt i. Spelen börjar bli väldigt stora, så att köpa ett par SSDs till är nog inte den sämsta idéen jag haft.
När spelet släpps någong gång om 2-3 år så är det nog inga problem med utrymme.
Det är inte ens några problem med utrymme idag, även min relativt kassa bärbara dator har tillräckligt med utrymme (även om det inte skulle vara spelbart på den för den är så slö).
Annat var det när man 1996 spelade ett spel där man ville installera 500MB men bara hade en 250MB hårddisk.
Oj, hoppas det släpps på skiva och att jag då har dator med tillräckligt kräm för att kunna driva det
Hoppas de inte använder DVD isf. Skulle bli ca. 22 skivor...
3,5" floppys...
Va är de för jävla ny motigheter? Själv kör man med 12"
Fanns faktiskt bara 8" som störst!
Kassettband är the shizzle, har jag hört.
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
När spelet släpps någong gång om 2-3 år så är det nog inga problem med utrymme.
Det är inte ens några problem med utrymme idag, även min relativt kassa bärbara dator har tillräckligt med utrymme (även om det inte skulle vara spelbart på den för den är så slö).
Annat var det när man 1996 spelade ett spel där man ville installera 500MB men bara hade en 250MB hårddisk.
Japp! Har man för lite plats så kostar en vanlig hårddisk inte alls mycket heller. Idag är det mer eller mindre bara SSDs som fortfarande är dyra.
Köpte ju en SSD på 480 GB nu till nya riggen. Känns som man kommer få köpa en till och köra raid-0.
Fuck my life. Sitter på en 2 mbit uppkoppling. Kommer ta flera år att tanka hem :c
Eller åtminstone 4,74 dygn
Om man nu kunde a en nerladdning igång så länge. Mer än jag i detta hushåll som använder uppkopplingen så man får nog lägga till ett par år till de där 4.74 dagarna =P
när alla moduler är klara så är pc-datorer passé ..och folk har kvantdatorer istället
PC passé? Haha, knappast. Det är bara att uppgradera. Alltid, forever and forever.
In med ny kvantprocessor, tillhörande moderkort och kylning, lite skruvar, klart.