Dice ska åtgärda problemen i Battlefield 4
Shit vad tråkigt att folk upplever så mycket problem. BF3 fungerade flawless från början så fort jag uppgraderade min processor att möta minimumkraven. BF4 har väl hängt sig någon gång, men annars flyter det på hur bra som helst. Bästa multiplayerspelen jag spelat, så det är synd att inte alla får uppleva dem som de är tänkta..
Kul att veta att anställda på DICE bygger in fördelar i spelet åt dem själva som de sen använder när de spelar online...
Ännu ett skäl till att inte köpa skiten (något jag bestämde mig för redan efter fiaskot BF3).
akta dig, du talar illa om bf. Nu kommer du bli mordhotad och få ett paket med en bomb i utanför din dörr.
Har tvekat till att köpa spelet på grund av just detta.
Kan få det för 222:- (nedladdningsbar kod) så.. vi får se.
vart?
AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.
Kul att veta att anställda på DICE bygger in fördelar i spelet åt dem själva som de sen använder när de spelar online...
Ännu ett skäl till att inte köpa skiten (något jag bestämde mig för redan efter fiaskot BF3).
Håller med, i BF4 hade alla DICE anställda 20x till vissa sniper rifles. Visst det är dem som har gjort spelet men måste man få en massa fördelar och för det?
Tänk om man gjorde klart spelen innan man släppte dom...
Tänk om man gjorde klart spelen innan man släppte dom...
Tänk om man gjorde klart föregångarna först innan man släpper ett nytt spel...
Jo precis. Ja kunde inte ens köra betan utan diverse FPS och grafikproblem, trots att min dator kan köra BF3 på High, och då borde BF4 kunnat köras på Medium. Betan klarade knappt av Low på min dator. Så jag valde att bojkotta BF4.
Life's a giant party, and I'm not invited...
Spelar man frekvent så får man "Battlepacks" med antingen 25 eller 50 XP boost, så det är inget man behöver jaga som förr i tiden.
Mest missnöjd med att det inte fanns stöd för mitten-musknapp. Överhuvudtgaet kasst stöd för musknappar. Detta och autolean är en smärtsam påminnelse om att spel i första hand anpassas till konsoller.
Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.
Mest missnöjd med att det inte fanns stöd för mitten-musknapp. Överhuvudtgaet kasst stöd för musknappar. Detta och autolean är en smärtsam påminnelse om att spel i första hand anpassas till konsoller.
va? jag kan binda alla mina musknappar utan problem.
du vet att det är en separat kolumn för mousebindings va?
"XP 28 november till 5 december."
WTF
Skulle inte vi med Premium få XP helg den 30 samt 31 november ?
Jo. Det är det som är så jävla dålig stil
Ja och nu får vi dubbel XP en vecka längre... Varför klaga på det?
Vart står det?
Har inte sett det någonstans