Nya 3D-Mario till Wii U i oktober?
Enligt uppgifter håller Nintendo tillbaka Wii U-titlar för att hårdsatsa ordentligt under hösten.
#nintendo, #wii-fit-u, #pikmin-3, #the-legend-of-zelda-the-wind-waker, #super-mario-galaxy
Nintendo har ju (som ni på FZ kanske redan vet) avslöjat att de ska visa ett nytt Mario i 3D och ett nytt Mario kart till Wii U på E3, och att de ska gå att spela där. Det avslöjades i ett Nintendo Direct-avsnitt i vintras.
Den stora frågan är om de hinner ut i år. Nintendo har nämnt Mario Kart som ett spel som släpps i år i samma veva som de hade sin årsredovisning. Men de kan ha pratat om budgetåret (slutar 31 mars 2013).
Jag röstade Sunshine. Minns att jag såg fram emot det otroligt mycket innan släpp och att vattnet i det fortfarande är det bästa vattnet i något spel. Punkt.
Alla vet vad som är det stora felet med Sunshine - blå mynt som fyllde ut äventyret istället för riktiga uppdrag.
Jag röstade Sunshine. Minns att jag såg fram emot det otroligt mycket innan släpp och att vattnet i det fortfarande är det bästa vattnet i något spel. Punkt.
Alla vet vad som är det stora felet med Sunshine - blå mynt som fyllde ut äventyret istället för riktiga uppdrag.
Vissa var heelt hopplösa att hitta också.
Vissa var heelt hopplösa att hitta också.
Spruta vatten på ett särskilt fönster! Men vänta, det är för logiskt! Du kan bara göra det under ett visst uppdrag!