Company of Heroes 2
Ingen naziarmé i världen är stark nog att vinna över den ryska kylan. Och det omänskliga klimatet lyckas dessutom få ett av tidernas mest utnötta spelkrig att kännas fräscht igen.
#relic-entertainment, #company-of-heroes
Fredrik Eriksson, ni skriver i denna förhandstitt att ni kan tänka er att det ljud som ''Stalinorgeln'' orsakade säkert satte skräck i soldaterna för sextio år sedan.
Jag ville bara påpeka att för sextio år sedan, alltså år 1952 så pågick inte längre något andra världskrig. Däremot föddes den härlige Totte Wallin det året och det är inte att glömma.
Annars var det ju en trevlig förhandstitt käre skribent av Fragzone.
Mvh Andreas Carlgren
Fredrik Eriksson, ni skriver i denna förhandstitt att ni kan tänka er att det ljud som ''Stalinorgeln'' orsakade säkert satte skräck i soldaterna för sextio år sedan.
Jag ville bara påpeka att för sextio år sedan, alltså år 1952 så pågick inte längre något andra världskrig. Däremot föddes den härlige Totte Wallin det året och det är inte att glömma.
Mvh Andreas Carlgren
Tack och bock för berömmet. Men då säger vi "för sjuttio år sedan" istället, så blir det riktigt rätt. Trivia: för sjuttio år sedan föddes min moster. Hej moster Birgit!
En Bamseponny av folket
Varför har ni inte med gameplay'n i artikeln?
Det visar ganska bra hur spelet ser ut och så
För min del är detta Spelet med stort S som jag väntar på. (Tätt följd av Wastelands 2)
Kan man stänga av kylan?
Varför i hela världen skulle man vilja stänga av det????
Testade Coh 2 igår på Dreamhack, av det lilla jag hann testa kan jag inte säga annat än att det känns väldigt mycket som det första spelet fast i östfronten med nya inslag jag tror att det kommer bli ett givet köp för dom som jag som dyrkade orginalet!!!
Det är inte ofta jag blir avundsjuk på folk - men just nu är du min idol!
Kan man stänga av kylan?
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Mvh Andreas Carlgren
Tack och bock för berömmet. Men då säger vi "för sjuttio år sedan" istället, så blir det riktigt rätt. Trivia: för sjuttio år sedan föddes min moster. Hej moster Birgit!
Meh! Klart 40-talet var för 60 år sedan. Kommer ni och säger att jag blir äldre? DET ÄR OFÖRSKÄMT! :<
Videomupp
"Sug mitt Stalinorgan" var ju något man skrev i BF1942-chatten ganska frekvent... Kanske ska prova detta... Ser ut som att man får tillfälle att skriva samma sak här
ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD
Kan man stänga av kylan?
För att man kanske inte vill att ens soldater ska dö av den? Valmöjligheter är bra i spel. Jag älskade första Coh, det kan faktiskt vara det bästa spelet jag kört, men expansionerna var väl sådär. Kylan erbjuder ett taktiskt alternativ, men fungerar också som en nackdel, varför jag undrar om den är valfri.
Kan man stänga av kylan?
För att man kanske inte vill att ens soldater ska dö av den? Valmöjligheter är bra i spel. Jag älskade första Coh, det kan faktiskt vara det bästa spelet jag kört, men expansionerna var väl sådär. Kylan erbjuder ett taktiskt alternativ, men fungerar också som en nackdel, varför jag undrar om den är valfri.
Men det är lite av hela grejen med vinterkriget. Om du inte vill de ska dö av kylan så välj de banorna utan snö.
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
då är man registrerad beta tester då älskar dreamhack
Var fixar man betan då?
Dreamstore...