[Skänkes] 2 st "The Ship"
God afton allesammans!
Nu är det så att jag under en ganska lång period haft 2st gifts i Steam som innehåller "The Ship 2". Då jag själv har det och känner att någon annan kanske vill ha det så kan jag lika gärna slänga iväg dessa till några andra, kanske sitter det någon där ute (precis som jag) som inte har någonting att spela i helgen? Då är det bara att hojta till, förslagsvis tillsammans med en polare bara hojta till! Har ingen aning om hur stort intresse det finns, men det är som sagt lika bra att kasta iväg de om det finns någon som behöver det mer än mig!
Ha det bra allihop!
Ledsen mina damer och herrar, har klantat till mig rejält. Stod "The Ship - 2 Pack Gift". Det är alltså inte 2an utan ettan som giftsen handlar om där "2 pack gift" står för att det är både multiplayer och singleplayer delen. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt om jag härmed spräcker några återuppväckta drömmar om en tvåa, för visst vore det otroligt intressant med en uppföljare?!
Men har alltså två gifts kvar för ETTAN om någon skulle vara intresserad av det ändå!