Bethesda lovar att fixa lagget i PS3-versionen av Skyrim
Är du en av många som är upprörd över att inte kunna spela det spel som du lagt dina surt förvärvade pengar på? Misströsta inte längre - Bethesda skriver på sin Twitter-sida att nästa patch ska fixa problemen.
Jag, liksom många undrar, hur de kunde missat detta. De testar ju spelen på samma maskiner som finns ute i handeln? Konspirationsteorier?
My gun's bigger than yours.
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-does-fallout...
Tydligen så har det varit ett problem med alla Bethesda spel till PS3, och Bethesda har kant till det genom alla år verkar det som.
Fixar dem skiten i Skyrim så har dem mina pengar, troligen
Så, kanske är fixat tre månader efter release?
Sen har jag en fråga:
Jag trodde "lag"/"lagg" hade med nätverket att göra, och "hack" var lokala fel?
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
för att det är säkrare, men vet att det är stabilt.
är stabilt, och vet man då när det bör sparas är det säkert.
Säg det till killen i videon i denna nyhet.
Thats notthin! I Failout har jag råkat på slowdowns som är såpass rejäla och pålitliga att det går att ta äta ett mellanmål och dricka kaffe meden en mutenskalle havererar.
Allt jag vill ha sagt alltså är, förvänta er inte att denna fixen faktiskt fixar nått.
Thats notthin! I Failout har jag råkat på slowdowns som är såpass rejäla och pålitliga att det går att ta äta ett mellanmål och dricka kaffe meden en mutenskalle havererar.
Allt jag vill ha sagt alltså är, förvänta er inte att denna fixen faktiskt fixar nått.
Ok, nu har jag lärt mig vad som menas med stabilt på konsol.
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.
Ok, nu har jag lärt mig vad som menas med stabilt på konsol.
Så, kanske är fixat tre månader efter release?
Sen har jag en fråga:
Jag trodde "lag"/"lagg" hade med nätverket att göra, och "hack" var lokala fel?
Du har så rätt så.
Från början så sa man "hack" när det var ojämn framerate och gick allmänt segt. Då främst pga man aldrig spelade online.
Idag används termen "lagg" för både dålig connection och när lokala spel går segt.
Egentligen blir det fel att säga "lagg" om lokala spel går segt, men det ordet har mer eller mindre tagit över och "hack" används väldigt sällan eller inte alls längre i någon term.