Battlefield: 2143 avslöjat?
Battlefield 3-fansen upptäcker ledtråd som hintar om att ett Battlefield: 2143 kan vara på väg.
#nyhetstips, #electronic-arts, #battlefield-3, #dice
Kan ju även bara vara en kul grej av dice
Men självklart hoppas jag på en uppföljare till 2142, men då jag inte är helt nöjd med den inriktning BF3 tagit så kanske det vore lika bra om de INTE släppte en uppföljare :/
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
Det står ju "1337" på vissa tåg i Modern Warfare 2, och dom har ju inte gjort nå....eller... vänta lite nu...
Call of Duty ELITE
=O
OHHH om det skulle komma jag skulle hoppa av glädje det skulle vara en heder om dom skulle släppa ett nytt rymdspel AWESOME det skulle vara
The do want is strong with this one.
YES!
Nej? Vaddå inget mer framtidsmög? BF3 kom nyss och det vore perfa med en sci-fi edition!
Du behöver inte köpa om du inte vill!
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
Hoppas inte. DICE nuvarande designteam är ett riktigt dåligt skämt. Dem skulle bara lyckas förstöra spelet. När dem medvetet designar koden att lagg-kompensera och ge folk med högre ping en fördel så vet man att dem är riktigt dåliga på det dem gör och borde inte göra spel.
Idono. That's me!