Annorlunda DLC-planer för Skyrim
Klart som fan jag förväntar mig att de ska patcha det rätt som de inte gjort från början.
Konstigt, för du verkar helt ok med iden att betala för det, vilket indikerar att du är villig att stödja en model där man inte skall kunna förvänta sig ett fullt fungerande spel när man köper det utan skall betala extra för det.
Att dömma av dina kommentarer på FZ så borde du nog fokusera på skolan mer än denna sidan...
Verkar gälla dig också men med fokus på stavning.
Jag köpte den här eftersom jag bara kunde använda ethernet-kabel för att få wi-fi, efter jag köpte den så får jag väldigt bra wi-fi på min dator
Klart som fan jag förväntar mig att de ska patcha det rätt som de inte gjort från början.
Konstigt, för du verkar helt ok med iden att betala för det, vilket indikerar att du är villig att stödja en model där man inte skall kunna förvänta sig ett fullt fungerande spel när man köper det utan skall betala extra för det.
Inget konstigt med det. Jag lever i den verkliga världen där allt inte är perfekt. Allting kostar. Ibland kostar saker mer i praktiken än vad som står på prislappen.
Inget konstigt med det.
O ena sidan "jag tycker man skall kunna förvänta sig ett fullt fungerande spel", men sedan, "jag är villig att ekonomiskt stödja en modell där man inte kan förvänta sig ett fullt fungerande spel när man köper det utan skall betala extra för det".
Det har inget med att leva i en värld där saker inte är "perfekta", det är istället att svälja skit utan att ifrågasätta det överhuvud taget från en kunds perspektiv.
Multiplayer DLC läge? aa tack
Där kom den kommentaren man väntat på ett tag angående skyrim. Ska inte finnas multiplayer i detta. The Elder Scrolls spelen ska endast innehålla singleplayer. Kommer bara förstöras med flerspelarlägen. Tänk efter ännu en gång vad du sitter och vill ha
Om det är så att de kommer ta betalt för saker som borde vara gratis patchar så kommer jag personligen aldrig köpa något av Bethesda igen. Skyrim va under alla förväntningar. Det är bara ett Oblivion med lite bättre grafik.
Samma usla voice acting, samma tråkiga quests. Lika ointrassanta karaktärer. Lika buggigt. Lika döda städer. Lika tråkigt stridssystem. Blä
Ända positiva är modscenen, men tyvärr är 90% av moddarna rent jävla skit.
-öppna dds i photoship/gimp
-sharpen filter
-lägg på ett overlay för att göra det mörkare
-lägg upp på nexus och kalla highres texture pack
Håller fan med!
Det känns som jag slänger alla min pengar i sjön när jag köper spel. fyfan.
Inget konstigt med det.
O ena sidan "jag tycker man skall kunna förvänta sig ett fullt fungerande spel", men sedan, "jag är villig att ekonomiskt stödja en modell där man inte kan förvänta sig ett fullt fungerande spel när man köper det utan skall betala extra för det".
Det har inget med att leva i en värld där saker inte är "perfekta", det är istället att svälja skit utan att ifrågasätta det överhuvud taget från en kunds perspektiv.
Det är nog ingen här som inte ifrågasätter sättet de behandlar sina kunder och sina produkter. Du verkar ha en väldigt bristfällig förmåga att ta in det du läser. Inkapabel att förstå vad folk säger utan att lägga in din egen uppdiktade tolkning. Tycker vi ser det i de flesta trådarna du diskuterar.
Skulle gärna se återinförandet av "spell crafting" som fanns i de tidigare spelen. Förutom allt annat de fördummat, förlåt, förenklat från först Morrowind och sedan Oblivion. Visst har de lagt till cooking och vedhuggning... men... tja... det är inte direkt upphetsande.
I nästa spel finns bara en "win button"?
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.
Snacka om falsk marknadsföring! Nu råkar Skyrim vara ett grymt spel, men man kan inte förneka att det är fullt av buggar och diverse problem som måste fixas. Att Bethesda nu tar tillbaka uttalandet om att de ska fixa riktigt DLC som påminner om den gamla tidens expansioner är sorgligt. Jag kommer att piratkopiera allt DLC som släpps till Skyrim. Aldrig i livet att jag tänker betala för att de patchar det.
*Massiv DLC, minst 3 men gärna 5+
* Väldigt många buggar på release som aldrig fixas, pumpar ut DLC istället som ger nya buggar
= Bethesda, du vet iaf vad du får (trollface spel).
Är man smart/erfaren vet man att man ska vänta på GOTY, kommer drygt ett år senare men innehåller al DLc, till ett bra pris, och har fixat iaf de värsta av buggarna. Visst kommer fortfarande de flesta buggarna vara kvar, men det är charmen med Bethesda.
Aldrig att jag skulle vara dum nog att köpa deras spel på release, vem fasen betalar fullt pris för att vara med i en öppen beta? Dagens spelare, de kräver inte ens att spelet ska vara spelbart innan köp...
Varför vi Xbox 360 spelare får det 30 dagar innan har med att göra att vi betalar xbox live Det som inte Ps3 elr Pc spelare gör
ja om man nu ser avgiften som en direkt bidragande källa till att Microsoft köper marknadsföringsfördelar som inte ger kunderna nått mervärde och ändå tycker det är ok så får man tycka det.
men det är ju isåfall väldigt generöst av Microsoft att även folk som inte betalar för Live får köpa deras DLC tidigare, eller orättvist mot de som betalar extra för det i onödan då...
Det är nog ingen här som inte ifrågasätter sättet de behandlar sina kunder och sina produkter. Du verkar ha en väldigt bristfällig förmåga att ta in det du läser. Inkapabel att förstå vad folk säger utan att lägga in din egen uppdiktade tolkning. Tycker vi ser det i de flesta trådarna du diskuterar.
Det är nog ingen här som inte ifrågasätter sättet de behandlar sina kunder och sina produkter.
Och ändå säger du att du är fullt villig att ekonomiskt stödja en modell där de behandlar kunderna dåligt. Du verkar inkapabel att förstå vad du själv sitter och säger människa, och hur urbota dumt det är.
Att kritisera en metod some praktiseras och sedan säga att du skulle stödja metoden ekonomiskt, fattar du ens hur motsägelsefullt det är och vad för signaler det skickar?