VM-final på söndag :)
Vilka vinner i drömfinalen på söndag? Sverige eller våra goa grannar i öst?
Kl 20:00 är det bara att bunkra upp med chips, taco eller vad ni nu har i skafferiet.
(Glöm bara inte bort att rösta i omvalet, ni som bor i dom kommunerna.)
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Åhå, så Sverige vann idag? Trevligt. Jag ska definitivt rösta på söndag, vi får se om det blir hockey också. Man vill ju alltid se Finland få spö, så kanske kikar av den anledningen.
Kanske kollar lite på matchen, aldrig vart mycket för hockey dock vid sånna här speciella lägen kan man väll bjuda lite på sig.
Personligen så tror jag att Finland kommer att vinna, Finnarna har aldrig varit så bra som dem är i år...
Men jag håller så klart på Sverige
You can't win the game...
Såklart att Sverige vinner med Fasth i målet!
Så då kan vi i alla fall slå fast att om målvakten spelar bra så vinner vi
If the left one isn´t right, right is the only one left, right?
Målvakterna är alltid en nyckel till vinst, man kan inte vinna utan en bra målis.
Själv har jag klagat mycket på sveriges spelsätt med många passningar och mycket lull bakom mål och i hörnena. Jag skulle vilja se mer av den transatlantiska (och ryska) stilen med mycket skott och mer folk framför mål. (Så ironiskt det känns att just dom lagen som spelar så åkte ur....)
Mycket underhållande match mellan ryssland och tjeckien som det är nu. Ett helt annat ryssland än tidigare.
Förut såg det ut som en (fotbolls)match på gymnastiken på högstadiet: alla tänkte bara på sig själva och ville göra allt på egen hand. Nu så har dom börjat passa varandra och spela som ett lag och klapp, klapp, pang så blev det mål.
Blir att småkika lite på matchen under tiden man följer TSL3 finalen i SC2 mellan 2 svenskar
http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=2227...
49 kr på http://viaplay.se/ till exempel.
...... Ja vad säger man efter detta då?
Det gick bra för Sverige hörde jag,,
De visade ingen stolthet där i tredje perioden, blir så less