Den enorma Aion-patchen filmad
Spana in brudklänningar, flygande mattor och hoppande grismonster i denna bildliga försmak av vad Aion 2.5 bjuder på.
Vafan? Försöker dem locka barn Ffrån Free Realms, förutom grafiken (omfg!) och instancen var allt BS enligt mig. Btw vet ngn om dom har fixat levlingen så man inte behöver grinda? (Den som säger att gringding är bra eller hardcore behöver tänka om...)
*spolier* årets spel 2011 = Guild Wars 2!!!
Allt som ni ser på slutet efter "3.0" får ni vänta minst 1-2 år till på.
Dagens barn måste ha en NPC numera som ger dem quest som säger att döda "20" krokodiller.
För att döda 20 krokodiller utan quest är =grinda. Det var bara 10 år sedan man grindade 2000 mobs/timme för att kunna få up sin run speed från 149 till 150 och samtidigt hade skit kul.
“Too weird to live, too rare to die”
Ser riktigt nice ut. Har spelat lite till och från sen release men aldrig riktigt orkat med längre perioder av den sinnessjuka grindingen. Men det är ju helt klart ett jäkligt sjysst mmo om man kan stå ut med det. Ska nog ta och testa det igen och kötta lite mobs med min sorcerer eller vad jag nu spelade som
Det är inte så i spelet också.
Många av Aions videor på kommande patcher brukar vara sådär.
Spelet flyter på bra såvida du inte har allt för gammal hårdvara.
Sitter själv med 4gb ram, Phemon processor och Amd Radeon 6850.
Sist jag spelade spelet kunde jag spela det utan några som helst problem.
Tänkte testa det nu igen och se om det är mer krävande än senast.
Senast jag spelade hade jag en gts250 vilket är ännu äldre än radeon 6850.
Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!