Danskar i ditt Civilization V
Danmark släpps som DLC-tillägg nästa vecka, plus ett nytt kartpaket.
Bra här ska piskas dansk!
Någon som vet hur mods fungerar egentligen? har installerat mods och enablat dom men märker ingen skillnad alls. Tex future moden ska göra det möjligt att forska fram mer teknologier men det ser ut som vanligt hos mig.
Jag hade först "Danskjävlar i ditt Civilization V" som rubrik till nyheten, men min käre redaktör tyckte inte det var en så bra idé.
Klart han har, käre burkmopp. Å andra sidan är det ju inte jag som får ta skiten om någon skulle ta illa upp, så det är ju lätt för mig att säga.
"The Denmark Civilization and Scenario Pack brings you both the Denmark Civilization and the new Scenario, 1066: Year of Viking Destiny, to further enhance your Civilization V experience. Rule the world as Harald Bluetooth, with your powerful Berserker warriors and Ski Infantry!"
Skidinfanteri från Danmark? wtf
Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.
Varför inte Scandinavia : the Vikings? De svenska vikingarna åkte österut. Sägs att de var i Persien o Kina.
http://www.youtube.com/watch?v=YlTukY9fV9Y
Med plutonium tvingar vi dansken på knä!
Det verkar som om skidförbandet heter Norwegian ski infantry vilket inte är helt otroligt då Norge tillhörde danmark under tidsperioden är hämtad från. Mig veterligen regerade Harald Blåtand aldrig Norge, men hade goda relationer med Hakon Jarl.