FZ spelar 360 med... Darin? WTF?!
Exakt endast en 10-12 åring kan tro detta vara rock om ens man kan kalla det musik!
Darin är en fjolla som tror han är en stjärna!
Akta er, man vet aldrig vem killen som pratar med sammetslen röst i voicechatten är...
Spelade ni med eller mot pojken? Lät på artikeln som att han behövde en duktig backup för att inte skämma ut sig, därför kontaktar arrangörerna seljournalister.
Läser man det som står så fås svar på många frågor.
Darin hade aldrig spelat spelet tidigare och var väl ingen stjärna, men lärde sig rätt fort. Han tyckte uppenbarligen det var kul att spela. Jag fick inget stjärnintryck från honom dock. Han var kort och blev tillsagd vad han skulle göra.
Det var flera jäkligt duktiga spelare inne som piskade oss med besked. Men jag tror inte de tillhörde hans fanbase utan snarare hans belackare som var ute efter en chans att piska honom.
Han var en trevlig och glad kille som vem som helst av oss. Personligen är jag emot all som heter Idol och tv-kändis. Vi hade dock alla väldigt roligt när vi spelade och det var en mycket trevlig stämning. Ingen av oss fick heller någon känsla av att han trodde att han var bättre än någon av oss
.
Jantelagen som gör sig känd här på forumet skulle jag tro.
"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ
man kan också vrida på det. vissa kan tycka såhär:
Han är typ 17 och har massa pengar, tjejjerna faller för honom =>HAN HAR ETT LIV!
Då ska man inte klaga på honom, eller säga att han är påväg åt rätt håll, att bli en spelnörd? Jag gillar verkligen inte hans musik men va fan, grabben har massa som inte vi har...
Att en kille med ett sånt liv som han är med på en sån här sak ska vi vara tacksamma för. det beror dock på om det va pengar inblandade i det hela...
Så jävla ledsen över att jag inte fick tvåla till det där jä*** ****** ******!
Tja, om det är det som man anser har stor betydelse här i livet så finns det en poäng.
Om man å andra sidan, som jag ser det, inte lägger så stor vikt vid ytliga ting så känns det här mer som ett billigt PR-jippo där det har visat sig att Darin inte har någon egen personlig prägel utan bara är
en halvdålig musikindustri-kopia (Jag vet, vi skapar en svensk Michael Jackson wannabe + söt tånårs-look + lättsam och gångbar popmusk) av en massa annat vi sett förut. Darin + X360 är ytterligare ett bevis på detta.
Det som jag tycker är lustigt är att så många tycks bry sig om Darin tillräckligt mycket för att skriva i den här tråden, samtidigt som de påstår att de inte bryr sig om honom för att han är kass
Tyckte han var en trevlig kille, lite kortare än vad jag trodde han skulle vara, men schysst på alla sätt och vis.
beklämmaden o höra alla idiot kommentarer.
Förstår inte hur man kan hata en person så mycket som vissa verkar göra.
Tycker jag om hans musik svaret är nej men inte hatar jag Darin för det är ju som vilken kille som helst som dock har haft lite flyt i tillvaron .
Förhoppnignsvis är det folk under 20 som har skrivit hat kommentarerna annars är det skrämmande ..
Tycker gott att crew har ex antal personer dom kan slänga ut en varning åt .
quod similis saporem blandeque coruscant
Ursäkta men de finns värre folk en Darin, va han sen gör på fz är en annan sak.. Men sluta klaga, ja lyssnar aldrig på honom och gillar han inte heller men folks avundsjuka för att han lyckats bra är ju bara löjlig.
Dock kanske ja bara är avundsjuk på alla brudar han kan hämta ut =P
Särskrivning!
AAAAAAAAAAAAAARGH!
Inte sett Knappnytt? Vafalls?
Hur gammal är du då?
Bara för att du är 33 år betyder inte att du är någon vis farbror.
För vadå... Att jag uttryckte min egen åsikt?
Ps. Det finns en Varnings-knapp, den kan du använda om du känner för det.
Hehe! Skit samma vad man tycker om Darin eller inte! Jag undrar mest hur det gick!?:D