Filmat och fotat: Eternal Sonata

Robot
Inaktiv
Filmat och fotat: Eternal Sonata

Vill ha nu!!!!!

Flakmonkey
Skrivet av PvtNils:

Vill ha nu!!!!!

Kan bara instämma... gillar man japanska rpgs så blir nog det här en höjdare

Inaktiv

sjukt najs grafik.

signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

ojdå, man märker att ens dator börjar bli gammal när man inte kan spela upp en trailer längre

fast ljud hör jag allt och är det inte Hirano Aya som jag hör? då kanske detta spel kan bli något :>

Medlem

Tror snarare det beror på personen som kodar Fz flash-videos.
Senaste veckan/orna har jag inte kunnat spela upp de utan att det hackar.

Då har jag ändå en mp2800+ dator och en 3500+ dator som inte klarar det.
Vilket är väldigt mysko. Med tanke på att HD filmen man laddar ner flyter på bra.

signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Flakmonkey
Skrivet av Ctrl:

Vilket är väldigt mysko. Med tanke på att HD filmen man laddar ner flyter på bra.

Har du samma problem om du tittar på filmen här: http://www.fz.se/filmer/?id=234 ?

Medlem
Skrivet av Ctrl:

Saken är ju det att min dator inte pallar hd-trailers och då blir det lite surt. Därför tycker jag det är lite synd att på senaste tid har det endast varit sådana.

Inaktiv

Hackar här med ibland, undrar om det är alla reklam runt som gör det. Känns som när det hackar i trailern så är 300 reklamen åt häger också konstig.

Väldigt "mysig" grafik. Hoppas de bara för allt smör i småland har kvar de japanska rösterna som valmöjlighet.
Haft för många japanska spelkonverteringar spoilerade av oengagerade eller dryga engelska röster.

Inaktiv

kan verkligen se mig spela det här. Ropar han torka på slutet?

1
Skriv svar