Teenage Mutant Ninja Turtles
Med en ny biofilm, en aktuell retrotitel på Xbox Live Arcade och nu ett fullfjädrat 360-spel är Mirage Studios välexploaterade varumärke Teenage Mutant Ninja Turtles efter några års vila återigen i nöjesindustrins blickfång. Efter några korta timmars linjär TPS-action kan FZ:s utsände från ett virtuellt New York bekräfta att ett filmbaserat spel sällan blir bättre än den licens det bygger på.
tacka vet jag Turtles 2 the arcade game till nintendo 8-bit
"]tacka vet jag Turtles 2 the arcade game till nintendo 8-bit
Bah, inget slår Turtles in Time
jo jag tyckte nog turtles 2 var bättre.
Turtles the arcade game var väl till super nintendo, eller kanske både och. Dock så lirade jag den versionen i arkadhallarna
För att vara till 360 så såg det minst sagt förjävligt ut. Inte det viktigaste, men ändå
tyvär så lever vi inte i framtiden, och maskinen bestämmer inte grafiken, så vida man inte pushar för högt dvs.
utvecklarna har dock i det här fallet valt att gå åt en lite mer cartoonig art stil, som 360 och alla andra platformar sköter utan problem.
om utvecklarna skulle velat så kunde dom nog gått en annan väg med den grafiska stilen, men då en av deras studios redan sitter med Assassins Creed så kanske dom kände att dom inte behövde bevisa så mycket mer.
on topic:
testade demon på pc, nej tack.
Mjo men man kan ju nästan räkna antalet polygoner på högerhanden (JA, jag har många fingrar )
http://www.fz.se/bildarkiv/image.php?id=43270
De har ju inte ens försökt