20 minuter Far Cry 2 filmat
Det händer inte så förbannat mkt irl när man skjuter med handburna raketer på saker, hittills har fysiken i spel varit mer extrem än hollywoods
Jag hoppas på ett välmående modcommunity som kan göra om far cry 2 till en äkta gruppbaserad taktisk shooter...
Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!
Bara jag som blir förvånad över hur hackigt de är ? Garanterat under 30FPS overall.
EDit.
Kaleid, när man siktar genom siktet i ett gevär, pistol så håller man det väldigt högt upp (nästan i huvudhöjd) Så det är bara verklighetstroget
[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]
Bara jag som blir förvånad över hur hackigt de är ? Garanterat under 30FPS overall.
EDit.
Kaleid, när man siktar genom siktet i ett gevär, pistol så håller man det väldigt högt upp (nästan i huvudhöjd) Så det är bara verklighetstroget
Ja, spelet hängde sig oxå mitt under ett uppdrag, det är en feature jag inte vill ha i spelet.
Du tror inte att det är lite kvar att göra i spelet innan de släpper det?
Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!
Nej det är inte verklighetstroget alls. Siktar man så har man vapnet alltid lite till höger eller vänster om sig själv, man placerar inte vapnen mitt på bröstet och siktar.
Jag tycker alla spel liknar varandra för mycket idag.
EDit.
Ja, spelet hängde sig oxå mitt under ett uppdrag, det är en feature jag inte vill ha i spelet.
Du tror inte att det är lite kvar att göra i spelet innan de släpper det?
Jo, vi får hoppas det.
Nej det är inte verklighetstroget alls. Siktar man så har man vapnet alltid lite till höger eller vänster om sig själv, man placerar inte vapnen mitt på bröstet och siktar.
Är väll en smaksak, det rör ju sig endå bara om några centimeter hit eller dit.
Blir nog ett bra spel, även om det var ett par saker som var fel. Som tidigare nämnt, så borde tornen förstöras av en RPG plus att det var rubbat snabbt han laddade hagelbössan...
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Blir nog ett bra spel, även om det var ett par saker som var fel. Som tidigare nämnt, så borde tornen förstöras av en RPG plus att det var rubbat snabbt han laddade hagelbössan...
RPG NEEEJ ?
DET ÄR EN KARL GUSTAF TILLVERKAD AV SAAB AB !
Haha. Det krasha. Men detta ser gosigt ut.