Trackmania Nations Forever gratis till veckan
Sunrise var okej, medan Nations var strålande! Riktigt kul mot kompisar och online. Ska lätt skaffa detta!
The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...
Starforce? På Trackmania Nations? Varför sätta kopieringsskydd på ett helt gratis program?
Då de vanliga Trackmaniaspelen varit betalspel så är det en säkerhetsgrej. Synd då jag vägrar låta släppa in starforce i nya datorn och knappt hann spela TM United innan den gamla upp.
Ja, inte lär det vara starforce på ett gratis spel. Hur tänker man då igentligen.
Wikipedia:
"Their presence is intended to prevent crackers from using demo executables to help break retail executables (as the two will usually be quite similar), and can also help to prevent online cheating."
Ja, inte lär det vara starforce på ett gratis spel. Hur tänker man då igentligen.
Wikipedia:
"Their presence is intended to prevent crackers from using demo executables to help break retail executables (as the two will usually be quite similar), and can also help to prevent online cheating."
I see...
Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed
Tror inte det kommer med Starforce, de tog väl bort det på de andra spelen? Ja, man lär ju märka det till veckan.
Mja, starforce togs bort på steam-versionen av TM United. Tyvärr går det inte att regga en köpt kopia och få det starforce-fritt.
Tror inte det kommer med Starforce, de tog väl bort det på de andra spelen? Ja, man lär ju märka det till veckan.
Mja, starforce togs bort på steam-versionen av TM United. Tyvärr går det inte att regga en köpt kopia och få det starforce-fritt.
Ålrajt, tack för infon där.
Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005