Säsong 1: Mellan fantasy och verklighet

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Fredrik Eriksson:

This just in: första Wanderstop-betygen är ute. Snittar på... 84! Oj, oj.

Faen då... jag lägger mig för lågt hela tiden.

signatur

Jump in.

Skribent

Satte 82 på Wanderstop (och ser att betyget ligger på 80 just nu). Min farhåga var att de inte skulle få till balansen mellan ovillig protagonist och mysspel, men det verkar ju som det funkar. Kul! Ska nog skaffa det själv när jag betat av lite andra spel.

signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Redaktör
Skrivet av Mattias Frost:

Satte 82 på Wanderstop (och ser att betyget ligger på 80 just nu). Min farhåga var att de inte skulle få till balansen mellan ovillig protagonist och mysspel, men det verkar ju som det funkar. Kul! Ska nog skaffa det själv när jag betat av lite andra spel.

Jag började på 82 men ändrade till 73 strax innan deadline. Ska välja glädjen framöver... :/

signatur
Backloggens befriare

Jag fegar ju lite, och gissar bara på de spel jag känner till, vilket i denna omgången blev 2 av 4, hur funkar det? Är det bara totalpoäng som räknas eller kommer det också att finnas något slags snitt?

signatur

Ad hoc addendum

Skribent
Skrivet av Tomas Helenius:

Jag började på 82 men ändrade till 73 strax innan deadline. Ska välja glädjen framöver... :/

Kanske får du rätt, betyget verkar sjunka nu.

signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Jobbar med data
Skrivet av keffkebab:

Jag fegar ju lite, och gissar bara på de spel jag känner till, vilket i denna omgången blev 2 av 4, hur funkar det? Är det bara totalpoäng som räknas eller kommer det också att finnas något slags snitt?

På säsongsnivå är det totala poängen, men vi har även en topplista för varje spel.

Redaktör
Ponny

79 för Wanderstop just nu. Tippade 78. COME ON!

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Krävs ändå en del skill att vara den enda som ligger absolut sist med minst poäng!

Plats 376 känns ändå stabilt och tryggt. Visste knappt vad Split Fiction var för nåt innan jag såg han Fares på Nyhetsmorgon häromdagen.

123
Skriv svar