Nyheter och artiklar
Visa alla

Inga träffar

Recensioner
Visa alla

Inga träffar

Diskussionsforum
Visa alla

Inga träffar

Medlemmar
Visa alla

Inga träffar

Fina Steam-omdömen för survival-liret Aloft – läs FZ:s första intryck

1
Skriv svar
Robot
Fina Steam-omdömen för survival-liret Aloft – läs FZ:s första intryck
Medlem

Ah, har suttit och väntar på en förhandstitt till Aloft. Välskriven förhandstitt som inte dämpade mina förväntningarna. Spelade du Aloft med kontroll eller tangentbord och mus?
Vilken/vilka kontroller har Aloft stöd för?

Medlem

Spännande, gillar survival-genren. Och skönt med lite softare spel likt Raft som detta verkar vara. DayZ, SCUM och liknande har ju också sin charm, men ibland blir man lite trött på PvP-delen.

Kommer nog att vänta ett tag innan man testar. Helst tills det går 1.0 om det inte är flera år bort. Har förstört flera lovande spelupplevelser genom att kliva in för tidigt.

Medlem

Survivor-genren har verkligen växt, tyvärr är den lika fylld med early access. Men det här är nog något jag inte kommer lägga till på önskelistan även om det ser charmigt ut.

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Redaktör
Ponny

Får en mysig känsla. Lite som att bygga bo på de svävande öarna i Zelda: Tears of the Kingdom. Håller ögonen på detta! Gillar ju (oftast) att börja spela i 1.0 så jag väntar ett slag.

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Kan nog inte vänta.. Antingen detta nästa helg eller valheim som jag körde mycket men bara när det var nytt.. Finns massa extra där nu 🙂

Medlem

Estetiskt faller inte i min smak. Vad skalla man kalla den Nya eller gamla zelda grafik?

1
Skriv svar
Snabbsvar
Du måste vara medlem på FZ för att svara i trådar. Logga in eller registrera ett nytt konto så är du snart igång!