2025 kan bli magiskt, men...
Fredrik ser fram emot ett galet spelår och spelar samtidigt djävulens advokat.
Jag tar gärna några månaders lugn så att jag hinner med lite ur backloggen, tack.
Håller med. Inte taggad öht.
Hoppet står till att Switch 2 lanseras och levererar en bunt av sina exklusiva IPn såsom ett nytt mario kart, nått nytt mario 3d och gärna ett Zelda, men känns tveksamt.
GTA6 är för närvarande det enda jag ser fram emot, och som artikeln säger: stor risk att det missar 2025.
Iofs kan man ju jobba på backloggen, får se det från den ljusa sidan!
Två grejer!
1. Vem säger att 2024 skulle vara "meh"? De flesta som jag läst/hört tycker att det varit ett kanonår titelmässigt (alla uppsägningar är väl enda smolket) och tycker så själv också.
2. Switch 2 och sedermera Metroid Prime 4 är ju 2025 år stora happening! Den som säger nåt annat har fel!!!111 (skämt <3)
Tror Nintendo kommer göra det här till ett grymt bra spelår. Allt annat är en bonus.
Jag har en känsla av det också. Önskedrömmen är Switch 2-släpp i vår så att det kommer åtminstone två-tre stora Switch 2-kanoner från Nintendo.
En Bamseponny av folket
Två grejer!
1. Vem säger att 2024 skulle vara "meh"? De flesta som jag läst/hört tycker att det varit ett kanonår titelmässigt (alla uppsägningar är väl enda smolket) och tycker så själv också.
2. Switch 2 och sedermera Metroid Prime 4 är ju 2025 år stora happening! Den som säger nåt annat har fel!!!111 (skämt <3)
Jag håller i sak med! Tycker inte det var nåt fel alls på 2024, även om 2023 var klart vassare. Men tycker diskursen ändå kretsat kring att "jaja, kan det inte vara 2025 snart?".
En Bamseponny av folket
Death Stranding 2 och Ghost of Yōtei räcker gott och väl hela året ut för mig. Switch 2 kommer jag vänta minst ett par år innan den inhandlas och GTA känns för egen del lite halvljummet samtidigt som GTA ändå alltid är GTA. Garanterat försenat dessutom. Hoppas dock det rullar bra på konsolerna vi har idag bara, har blivit alldeles för van vid 60 fps.
Hade dock varit ganska fett med en utannonsering av PS6 med GTA VI som releasetitel..
Jag håller i sak med! Tycker inte det var nåt fel alls på 2024, även om 2023 var klart vassare. Men tycker diskursen ändå kretsat kring att "jaja, kan det inte vara 2025 snart?".
Tycker det bara gäller de som ser GTA VI som det enda som är värt att spela och har hypat det högre än kristendomen hissat Jesus... För oss andra så var 2024 fantastiskt
Tycker det bara gäller de som ser GTA VI som det enda som är värt att spela och har hypat det högre än kristendomen hissat Jesus... För oss andra så var 2024 fantastiskt
Ja 2024 var fantastiskt Warhammer 40,000: Space Marine 2, Helldivers 2, Stalker 2, Silent Hill 2, Microsoft Flight Simulator 2024 och såklart kronan på verket: Indiana Jones and the Great Circle!!
Ja 2024 var fantastiskt Warhammer 40,000: Space Marine 2, Helldivers 2, Stalker 2, Silent Hill 2, Microsoft Flight Simulator 2024 och såklart kronan på verket: Indiana Jones and the Great Circle!!
Känns som att du försöker säga något med fokuset på tvåor, men jag måste erkänna att jag inte riktigt hänger med.
Känns som att du försöker säga något med fokuset på tvåor, men jag måste erkänna att jag inte riktigt hänger med.
Nä jag vet inte heller riktigt men först kommer ett sen kommer två. Det jag menar egentligen är att 2024 var piss
GTA spelen e rätt kassa det enda jag gillar med dom är att hålla nivån på de som anser att data-spelande är ont & förstör ungdomen så har alltid stött med köp av den anledningen, men som spel e gta rätt kassa spel.
Annars så ser jag fram mot civ, solasta 2, thick as thieves, homm olden era +judas. I övrigt ser det rätt tunt ut ja kanske vampire 2 kan bli nåt om det nu kommer ut nån g. annars massa konsol-skräp & innehålls lösa japanska rollspel med för stora svärd som jag aldrig sett nån storhet med. (rollspels nörd som man är)
Kingdom Come: Deliverance 2 ensamt kommer göra 2025 till ett utmärkt spelår för mig.
Nu sabbade ju Fredrik lite gällande hoppet om att få uppleva ett GTA6 (skulle dock ändå inte kommit till PC ännu), men det finns goda chanser att vi får se en remake på Oblivion, remaken på Gothic samt Titan Quest 2 och nya Heroes of Might & Magic under 2025.
Memento Mori
Jag är optimistisk och ser fram emot 2026
Vår bästa tid är sen!
En Bamseponny av folket
Min hjärna överlägger alltjämt om huruvida Indy eller Astro Bot var ÅS. Men äh, två fenomenala spel. Indy gjorde mig så kär att jag spelade igenom det TVÅ gånger på raken.
En Bamseponny av folket
Kingdom Come: Deliverance 2 ensamt kommer göra 2025 till ett utmärkt spelår för mig.
Nu sabbade ju Fredrik lite gällande hoppet om att få uppleva ett GTA6 (skulle dock ändå inte kommit till PC ännu), men det finns goda chanser att vi får se en remake på Oblivion, remaken på Gothic samt Titan Quest 2 och nya Heroes of Might & Magic under 2025.
Jag är kluven. Jag tänker ju att GTA och Red Deads ALLTID försenas. Men nån gång ska väl trenden brytas...? Kanske?
En Bamseponny av folket
Två grejer!
2024 var ett fullständigt skitår spelmässigt, de fanns knappt spel och de som kom var inte speciellt bra.
I år får vi ett nytt mafia, borderlands 4, möjligtvis GTA 6, vampire the masquerade, Doom och många fler.
Spelmässigt har de nog inte funnits ett så tråkigt år som 2024.
2024 var ett fullständigt skitår spelmässigt, de fanns knappt spel och de som kom var inte speciellt bra.
I år får vi ett nytt mafia, borderlands 4, möjligtvis GTA 6, vampire the masquerade, Doom och många fler.
Spelmässigt har de nog inte funnits ett så tråkigt år som 2024.
Tycker precis tvärtom.
Var massor med spel 2024 som jag fullkomligt älskade, medans det är väldigt få spel 2025 som ens får mig att höja på ögonbrynen.
Stalker 2, Helldivers 2, Palworld med flera..så mycket roliga spel.
Nej du har subjektivt fel