Se Game Awards live på FZ i natt!

Robot
Se Game Awards live på FZ i natt!

Stora nyheter, heta trailers och tunga priser.

#game-awards

Releasehästryttare
Medlem

Det går massiva rykten just nu om att Gabe själv skall vara på plats och annonsera något.

Vi vet att nya steam "machines" är på g, Och att de arbetar på nytt vr headsett,

Medlem

Det blir en lång natt, behöver nog fixa lite snacks 😄

signatur

🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX

Medlem

Inväntar trailers till imorgon och håller tummarna för en bra show! Vill också passa på att tacka för ett sjukt bra jobb i år. Att joina FZ 2020 har varit en av de starkt positiva aspekterna under första halvan av detta årtionde. 🙂 🎮

Medlem

Min kropp är så redo för bland annat nya Mafia och Borderlands 4.
Plånboken min skriker dock av panik.

signatur
Skägg.
10 Chambers

En intensiv vecka avslutas i en lång dag/långt dygn. Förra året hann jag inte ta en tupplur på kvällen men det ser ganska ljust ut för det i år.

signatur
Medlem

Yes jag kommer definitivt att (försöka) titta. Men chansen är stor att jag glömmer bort det.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

En intensiv vecka avslutas i en lång dag/långt dygn. Förra året hann jag inte ta en tupplur på kvällen men det ser ganska ljust ut för det i år.

Blir gameplay för Den of wolves? Tyckte jag läste det.

Medlem

Spännande men kommer absolut inte sitta uppe

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Jag hörde att ni skulle stuva om i podd-schemat för att få med allt intressant som kommer i natt. 👍

Medlem

Nu får dom se till att visa en ny trailer för Doom: The Dark Ages!

Medlem

HLX-confirmeeeeeeeeeeeeeeed!!!!!!!!!!!!!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Maysay:

Blir gameplay för Den of wolves? Tyckte jag läste det.

Jajemen!

Skrivet av MickeV:

Jag hörde att ni skulle stuva om i podd-schemat för att få med allt intressant som kommer i natt. 👍

Ja, både det och Indiana skulle hamnat utanför det här programmet och det kändes dumt.

signatur
Medlem

Alltså, jag vill bara säga i förväg att, tänk om den magiska siffran 3 visar sig (eller X då). Det är inte omöjligt... Inte orimligt heller med allt som hittas i Source2-sdkn osv. Frågan är ju bara om man kan försöka att inte ha så höga förväntningar.

jag tänker mig samma intro som på E3 2003 isf..

(https://www.youtube.com/watch?v=4ddJ1OKV63Q)

R Y S ER!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av estling:

Alltså, jag vill bara säga i förväg att, tänk om den magiska siffran 3 visar sig (eller X då). Det är inte omöjligt... Inte orimligt heller med allt som hittas i Source2-sdkn osv. Frågan är ju bara om man kan försöka att inte ha så höga förväntningar.

jag tänker mig samma intro som på E3 2003 isf..

(https://www.youtube.com/watch?v=4ddJ1OKV63Q)

R Y S ER!

Jag tror det är lägre chans att Valve annonserar HL3 (eller någon annan trea) på just Game Awards än att det händer alls. Valve och Rockstar behöver verkligen inte den plattformen för att nå ut.

I så fall har Geoff lyckats säkra årtiondets deal.

signatur
Medlem

Jag tror det är lägre chans att Valve annonserar HL3 (eller någon annan trea) på just Game Awards än att det händer alls. Valve och Rockstar behöver verkligen inte den plattformen för att nå ut.

Givetvis kan de båda stå på egna ben och göra lite vad de vill, när de vill och hur de vill. Det blir pengar i plånboken ändå. *Men* ja, nä, jag sänker temperaturen på förhoppningarna lite, men bara lite och hoppas att jag vaknar upp till något positivt

Medlem

Vi förväntar oss datum för vargarnas spel inatt!

signatur

Halo kompis!

Medlem

2 på natten!? .....Blir att titta imorgon bitti.

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |

Medlem

FF7 Rebirth pc announcement blir höjdpunkten!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Bussovic:

Vi förväntar oss datum för vargarnas spel inatt!

Vi är väldigt försiktiga med att annonsera datum. De ska vara 99 % säkra.

signatur
Medlem

Tupplur tagen, julmust köpt och Blåhajen taggad! I natt kör vi!

signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

FM-guru
F.d. Sisyr

Det är alltså troligare att det utannonseras på Game Awards än att det händer alls?!

Vän av ordning noterar att lägre odds = ökad sannolikhet.

Medlem

Woho! Jag är med!

Så himla taggad på att äntligen få en glimt av Hazelights nya.

☺️

Medlem
Skrivet av Erik Void:

Woho! Jag är med!

Så himla taggad på att äntligen få en glimt av Hazelights nya.

☺️

jag med. Tror det kommer bli riktigt bra! Han har överasskad nästan varje gång han släpper nånting.

signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Det ska bli intressant att se om man lyckas hålla sig vaken eller om man missar godbitarna! Redan trött tyvärr

Medlem

Kommer inte orka sitta uppe o kolla men det könns lite som en tidig "kvällen före julaftonsmorgon". Kommer hänga på FZ det första jag gör imorgonbitti för att se alla grymma spel.

Releasehästryttare

Första trailern har släppts

Medlem
Skrivet av krislevin:

jag med. Tror det kommer bli riktigt bra! Han har överasskad nästan varje gång han släpper nånting.

Hype!

Medlem

Jag är vaken inbillar jag mig, har vi vunnit ännu?

123
Skriv svar