Borderlands 4 och Mafia 4 visas på Game Awards

Robot
Borderlands 4 och Mafia 4 visas på Game Awards

Den 3,5 timmar långa showen börjar natten till fredag.

#borderlands-4, #game-awards, #mafia-the-old-country, #nyhetstips

Medlem

Mafia är man ju sugen på... borderlands är man rätt less på däremot.

signatur

1# FZ Troll

Medlem

Jag välkomnar alltid cel-shadegrafik. Mafia 4 är dock mer intressant!

Edit: Såg att Borderlands använder en teknik som får liknande resultat som cel shading - Sobel shading, my bad!

signatur

Change is the only constant

Fragtjuv

När jag var ung brukade jag stanna upp och se sånt här men nu blir det på lördag förmiddag istället.

signatur

AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6

Medlem
Skrivet av robbis:

Mafia är man ju sugen på... borderlands är man rätt less på däremot.

Less på!?

JAG ÄR TAGGAD!!!

signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem

Rätta mig om jag har fel men det hör väl inte till vanligheterna att sånt här avslöjas i förväg? Bara Mafia 4 känns stort och potentiellt som ett av de tyngre namnen på en sån här show i vanliga fall.

Om detta avslöjas redan nu undrar man ju vad de kommer att överraska med under själva evenemanget. Mina förväntningar skruvades i alla fall mina upp ett hack nu

Några journalister har ju hintat om att årets show kommer vara något utöver det vanliga.

Medlem
Skrivet av Knalle:

Rätta mig om jag har fel men det hör väl inte till vanligheterna att sånt här avslöjas i förväg? Bara Mafia 4 känns stort och potentiellt som ett av de tyngre namnen på en sån här show i vanliga fall.

Om detta avslöjas redan nu undrar man ju vad de kommer att överraska med under själva evenemanget. Mina förväntningar skruvades i alla fall mina upp ett hack nu

Några journalister har ju hintat om att årets show kommer vara något utöver det vanliga.

Det är ju inte nyheter att dom är under utveckling, och nya Mafia har ju dessutom visats upp förut

Medlem

Hoppas på trailer till Battlefield 2025!

Medlem

Så jävla taggad på nya Mafia och Borderland

signatur
Medlem

Ville gilla Mafia 3 men det laggade och stuttrade så in i döden. Hade hoppats att de hade gjort en rework på det före Mafia 4, även om Mafia 4 är att önska så småningom.

Medlem
Skrivet av N3gn4v:

Less på!?

JAG ÄR TAGGAD!!!

3an orka jag inte spela igenom ens. Tiny tina tog jag mig igenom mes frugan men det var plågsamt.

signatur

1# FZ Troll

Medlem
Skrivet av Loxus:

Det är ju inte nyheter att dom är under utveckling, och nya Mafia har ju dessutom visats upp förut

Nu var det överhuvudtaget inte det jag menade, jag är väl medveten om att dessa spel utannonserats.

Det jag syftade på var att man väl inte brukar droppa i förväg vad som ska visas upp på TGA? Och det jag försökte få fram var att t.ex. gameplay från nya Mafia vore en av showens snackisar om det kom som en överraskning mot slutet av evenemanget. Att Mafia, utannonserat eller ej, är ett stort dragplåster för en sån här show där man vanligtvis sparar det bästa till senare eller sist.

Nu väljer man att gå ut med det i förväg så jag menar bara att de satt ribban rätt högt redan nu för vad som kan komma att visas upp och förhoppningsvis blir det några riktiga godbitar

Medlem
Skrivet av Knalle:

Nu var det överhuvudtaget inte det jag menade, jag är väl medveten om att dessa spel utannonserats.

Det jag syftade på var att man väl inte brukar droppa i förväg vad som ska visas upp på TGA? Och det jag försökte få fram var att t.ex. gameplay från nya Mafia vore en av showens snackisar om det kom som en överraskning mot slutet av evenemanget. Att Mafia, utannonserat eller ej, är ett stort dragplåster för en sån här show där man vanligtvis sparar det bästa till senare eller sist.

Nu väljer man att gå ut med det i förväg så jag menar bara att de satt ribban rätt högt redan nu för vad som kan komma att visas upp och förhoppningsvis blir det några riktiga godbitar

Jag vet precis vad du menade.
Det jag menade var att man inte gjorde nån överraskning av det på så sätt pga orsakerna jag skrev.

Medlem
Skrivet av robbis:

3an orka jag inte spela igenom ens. Tiny tina tog jag mig igenom mes frugan men det var plågsamt.

Hehe 😅

signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | RTX 2080

Min SweClockers Profil

1
Skriv svar