Oktobers PS Plus-spel har död rymd, litteraturklubbar och annat

Robot
Oktobers PS Plus-spel har död rymd, litteraturklubbar och annat

En salig blandning väntar prenumeranter i höst.

#Playstation-plus


Skribent

WRESTLING!


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Överväger starkt prenumeration bara för Dead Space, de andra intresserar mig inte men rymdskräck är gött nog!

Medlem

Dead space är så jävla bra, speciellt remaken.

Medlem

Fan bra månad detta - har velat spela om DS, inte gjort sen det släpptes till PS3

Medlem

Doki Doki var en..... speciell resa måste jag säga.


signatur

Just an honest man in a leather mask.
Denim demon.
Självmordsbombare för frälsningsarmén.

Medlem

Väldigt bra månad:)

Medlem

Bara jag som tycker den där gubben ser ut som en 50/50-mix mellan Trump och Homelander?

Medlem

Har hört en del om doki doki, och det bör inte avfärdas vid första ögonkast. Jag har definitivt för avsikt att spela det. Vill inte spoila men enligt det jag hört är det givet. (Och då är det inte cutesy, weeb, hentai-grejs)

Medlem

Verkar som Dino Crisis äntligen dyker upp, väntat några år nu

Medlem

Ja om man är sugen på lite annorlunda grejor så är ju bokklubben ett givet besök.

Medlem

Död rymd är lätt ett bättre spel än Pappa gråter.

Medlem

Perkele... Mitt PSN går ut imorgon. Köpte redan Hogwarts Legacy igår så vi får se om jag har cash till förnyelse..

Funderar på att kolla på Harry Potter filmerna då jag inte sett de tidigare. Å spelet verkar riktigt mysigt.

Angående Dead Space så är det en kung remake som jag varvat på Steam.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Spandex kramparty!


signatur

Fueled by coffee.

Wrestling är alltid kul och nu har de väl fått hyfsad ordning på det tekniska va? Doki Doki äger jag sedan tidigare, klart värt att spela igenom. En riktigt intressant berättelse om än lite seg i starten. Dead Space har jag väl inget riktigt intresse av. Älskar skräck i film och böcker, men spel går bort.

Skribent
Skrivet av ValleyCountryFlash:

Wrestling är alltid kul och nu har de väl fått hyfsad ordning på det tekniska va? Doki Doki äger jag sedan tidigare, klart värt att spela igenom. En riktigt intressant berättelse om än lite seg i starten. Dead Space har jag väl inget riktigt intresse av. Älskar skräck i film och böcker, men spel går bort.

Ja. WWE2K24 ska tydligen vara väldigt bra med många nya funktioner och tweaks.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Doki Doki Literature Club Plus! jösses!!!!


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar