Oktobers PS Plus-spel har död rymd, litteraturklubbar och annat
Perkele... Mitt PSN går ut imorgon. Köpte redan Hogwarts Legacy igår så vi får se om jag har cash till förnyelse..
Funderar på att kolla på Harry Potter filmerna då jag inte sett de tidigare. Å spelet verkar riktigt mysigt.
Angående Dead Space så är det en kung remake som jag varvat på Steam.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||
Wrestling är alltid kul och nu har de väl fått hyfsad ordning på det tekniska va? Doki Doki äger jag sedan tidigare, klart värt att spela igenom. En riktigt intressant berättelse om än lite seg i starten. Dead Space har jag väl inget riktigt intresse av. Älskar skräck i film och böcker, men spel går bort.
Wrestling är alltid kul och nu har de väl fått hyfsad ordning på det tekniska va? Doki Doki äger jag sedan tidigare, klart värt att spela igenom. En riktigt intressant berättelse om än lite seg i starten. Dead Space har jag väl inget riktigt intresse av. Älskar skräck i film och böcker, men spel går bort.
Ja. WWE2K24 ska tydligen vara väldigt bra med många nya funktioner och tweaks.
Din vänliga kvartersrecensent.