Massor av nytt gameplay från Silent Hill 2-remaken
Kanske bara jag som blandat ihop saker, men finns det inte redan en Silent Hill 2 remake? Trodde den var släppt?
Näe?
Kanske var denna det syftades till?
<Uppladdad bildlänk>
Kanske, men jag hade personligen inte klassat en HD Remaster som en Remake.
Näe?
Kanske var denna det syftades till?
<Uppladdad bildlänk>
Åh, ja det var den! Har aldrig kört något Silent Hill förutom Downpour så har inte allt för mycket koll. Då är jag med på att det är lite skillnaden mellan de två
Tack!
Jag vill nog inte se så mycket mer nu. Föredrar att kliva in i ett nytt spel utan att ha sett timmar av gameplay i förväg.
Ser bra ut. Skall erkänna att jag inte vet skillnaden på Resident Evil och Silent Hill. Skulle nog inte kunna peka ut det ena, från det andra.
Resident Evil: zombies, jump scares. Mer actionbetonat.
Silent Hill: odefinierbara monster, psykologisk krypande skräck. Men första Silent Hill var förstås kraftigt inspirerat av Resident Evil, men gjorde något eget av det.
Resident Evil: zombies, jump scares. Mer actionbetonat.
Silent Hill: odefinierbara monster, psykologisk krypande skräck. Men första Silent Hill var förstås kraftigt inspirerat av Resident Evil, men gjorde något eget av det.
Tackar tackar.
Över 700 kronor på Ps Store…
Set blir elgiganten för mig o sen blocket tre dagar senare
Över 700 kronor på Ps Store…
Jag köper nästan bara fysiskt även om de också kostar en del. Me då kan man sälja dem när man är klar och få oftast mer än hälften tillbaka.
Annars får man vänta på reor i framtiden om man inte känner för o betala sådana summor.
Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.