Massor av nytt gameplay från Silent Hill 2-remaken

Robot
Massor av nytt gameplay från Silent Hill 2-remaken

"Han brottas med både bokstavliga och bildliga demoner."

Ge mig Silent Hill: WWE RAW Edition, nuuu!

Medlem

Detta ser ut att bli en helt kanonbra remake.
Hade tänkt vänta lite med detta men nu undrar jag om man inte köper det day one iaf haha

signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Ser ju fan helt fantastiskt ut gillar verkligen att jag får old school gaming känsla av att titta på gameplay. Kan bli hur bra som helst har givetvis förbeställt

Medlem

Det ser ut som många andra spel nu. Det gjorde inte originalet.

Medlem

Kanske bara jag som blandat ihop saker, men finns det inte redan en Silent Hill 2 remake? Trodde den var släppt?

Medlem

Sjukt taggad att spela detta i VR med UEVR. Haft en riktigt bra tid hittils med detta verktyg.

Medlem

Blir till att vänta med detta och se vart moddandet tar spelet framöver. När spelet är mer troget originalet kan jag tänka mig köpa det

Medlem
Skrivet av Atilaa:

Kanske bara jag som blandat ihop saker, men finns det inte redan en Silent Hill 2 remake? Trodde den var släppt?

Näe?

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Kanske var denna det syftades till?

Medlem
Skrivet av jeppe109:

<Uppladdad bildlänk>

Kanske, men jag hade personligen inte klassat en HD Remaster som en Remake.

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:
Skrivet av jeppe109:

<Uppladdad bildlänk>

Åh, ja det var den! Har aldrig kört något Silent Hill förutom Downpour så har inte allt för mycket koll. Då är jag med på att det är lite skillnaden mellan de två
Tack!

It's not a lake, it's an ocean

Jag vill nog inte se så mycket mer nu. Föredrar att kliva in i ett nytt spel utan att ha sett timmar av gameplay i förväg.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Jag har bokat en helg att stänga in mig med en kompis, pizza o detta spel.

Medlem

Ser bra ut. Skall erkänna att jag inte vet skillnaden på Resident Evil och Silent Hill. Skulle nog inte kunna peka ut det ena, från det andra.

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Ser bra ut. Skall erkänna att jag inte vet skillnaden på Resident Evil och Silent Hill. Skulle nog inte kunna peka ut det ena, från det andra.

Resident Evil: zombies, jump scares. Mer actionbetonat.

Silent Hill: odefinierbara monster, psykologisk krypande skräck. Men första Silent Hill var förstås kraftigt inspirerat av Resident Evil, men gjorde något eget av det.

Medlem

Över 700 kronor på Ps Store…

Medlem
Skrivet av Tröjan:

Resident Evil: zombies, jump scares. Mer actionbetonat.

Silent Hill: odefinierbara monster, psykologisk krypande skräck. Men första Silent Hill var förstås kraftigt inspirerat av Resident Evil, men gjorde något eget av det.

Tackar tackar.

Medlem
Skrivet av Detekt:

Set blir elgiganten för mig o sen blocket tre dagar senare

Medlem
Skrivet av Detekt:

Jag köper nästan bara fysiskt även om de också kostar en del. Me då kan man sälja dem när man är klar och få oftast mer än hälften tillbaka.
Annars får man vänta på reor i framtiden om man inte känner för o betala sådana summor.

signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar