Don't Nods action-RPG Banishers: Ghosts of New Eden har nu en demo

Robot
Don't Nods action-RPG Banishers: Ghosts of New Eden har nu en demo

Och sparfilen kan tas med till det fullständiga spelet.

#Banishers-ghosts-of-new-eden, #Dont-nod


It's not a lake, it's an ocean

Ett riktigt fint spel! Jag tonade ned striderna lite och fokuserade på storyn. Sedan har annat kommit emellan, men jag ska fortsätta. Väldigt välgjort.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Skribent

Är ett spel jag fortfarande tipsar folk om. Det förtjänar bättre så att släppa en demo är ett bra grepp!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

En av de bättre titlarna i år! Var så mycket längre och större än jag förväntade mig för prislappen dessutom.

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Ett riktigt fint spel! Jag tonade ned striderna lite och fokuserade på storyn. Sedan har annat kommit emellan, men jag ska fortsätta. Väldigt välgjort.

Skrivet av Johan Lorentzon:

Är ett spel jag fortfarande tipsar folk om. Det förtjänar bättre så att släppa en demo är ett bra grepp!

Helt och hållet ert fel att jag köpte det nu!! Jag tar inget ansvar själv, såklart..

Skämt åsido, om det är fler som blev sugna på att införskaffa så är det även 20% rabatt på steam.

Skribent
Skrivet av Jönsen:

Helt och hållet ert fel att jag köpte det nu!! Jag tar inget ansvar själv, såklart..

Skämt åsido, om det är fler som blev sugna på att införskaffa så är det även 20% rabatt på steam.

Alltså du kunde ju ha prova demon innan. Det som hela artikeln handlar om. 🤣

Men skämt åt sido (sa frukthandlaren) som sagt. Fantastiskt spel så du kommer inte bli besviken.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Alltså du kunde ju ha prova demon innan. Det som hela artikeln handlar om. 🤣

Men skämt åt sido (sa frukthandlaren) som sagt. Fantastiskt spel så du kommer inte bli besviken.

Ingen minns en fegis!! Tvekan dödar!! Och massa andra löjliga klichéer..

Jag är väldigt övertygad om att jag kommer tycka om det, tyckte de lyckades väldigt bra med Vampyr och det känns som att detta rört sig åt helt rätt håll. Sen har man 2h på sig att testa. Jag känner mig lugn.

Medlem

Hade glömt bort det, laddas ner

Skribent
Skrivet av Jönsen:

Ingen minns en fegis!! Tvekan dödar!! Och massa andra löjliga klichéer..

Jag är väldigt övertygad om att jag kommer tycka om det, tyckte de lyckades väldigt bra med Vampyr och det känns som att detta rört sig åt helt rätt håll. Sen har man 2h på sig att testa. Jag känner mig lugn.

Helt rätt!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Jag köpte spelet på release men har ännu inte hunnit spelat det. Hur är det med buggar?


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Medlem

Jag hade aldrig tittat åt detta spel om det inte var för att denna demo fanns att testa 😊 Kommer bli ett köp längre fram. Önska flera tog efter att låta en testa spelen innan. Har blivit flera köp som aldrig skulle ha hänt om det inte vore för möjligheten att få testa innan.


signatur

Jag kan inte minnas det jag har glömt.

1
Skriv svar