Starfield-betygen är riktigt höga, om än inte astronomiska
Kul med så många bra betyg ändå Ser inte ut att hamna på något likt Skyrim men det är saksamma. Det ser kul ut och många av de recensenter jag själv gillar hyllar det (och är även duktiga med värdig kritik). Blir att spela heltklart!
IGN, PC gamer och gamespot, 7/10
i stort sett alla andra, 9/10 och 10/10
lite underligt.
Sen när är det underligt att folk tycker olika?
lite underligt.
Enligt IGN är Imagine Party Babyz bättre än Starfield.
i stort sett alla andra, 9/10 och 10/10
lite underligt.
Ign är ign, skit hela tiden.
Spela spel är kul ibland.
Tittar på ACG nu på youtube och tycker inte att en 7 är underligt alls. Det ser ut som ett rätt typiskt Fallout/Outer worlds rymd spel tycker jag. Och är man som jag trött på att samla högar av olika skräp (som man kan smälta till annat mm) i spel så är det inte alls svårt att se spelet som en 7a. Spelet är säkert jätte roligt för folk som gillar att pilla runt. Men när jag tittar på alla delar skeppen har så får jag lättare rysningar(att få xp stör också mitt i rutan men det går säkert att ta bort).
Enligt IGN är Imagine Party Babyz bättre än Starfield.
en till samlingen!
Okej? Och vad vill ni få sagt med detta?
Att det är subjektivt? Det tror jag majoriteten här är medvetna om.
Okej? Och vad vill ni få sagt med detta?
Att det är subjektivt? Det tror jag majoriteten här är medvetna om.
sjukt kul meme genom åren som man inte ska ta för seriöst
sjukt kul meme genom åren som man inte ska ta för seriöst
Har jag helt missat!
Tittar på ACG nu på youtube och tycker inte att en 7 är underligt alls. Det ser ut som ett rätt typiskt Fallout/Outer worlds rymd spel tycker jag. Och är man som jag trött på att samla högar av olika skräp (som man kan smälta till annat mm) i spel så är det inte alls svårt att se spelet som en 7a. Spelet är säkert jätte roligt för folk som gillar att pilla runt. Men när jag tittar på alla delar skeppen har så får jag lättare rysningar(att få xp stör också mitt i rutan men det går säkert att ta bort).
fast ACG löööööövvvves it!
"på slutet brinner vi som vackrast"
Verkar bli att föredra att spela detta på PC!
Konsolerna får rätt bra betyg från DF. Eller missar jag något?
Det tycks dippa i framerates något osv. Inte helt stabilt. Men det är ju lovande att AMD tycks vara på gång med FSR 3 till konsolerna också! Så det kan nog hjälpa!
Titta igen. De är noggranna med ordvalen. "Starfield performes well enough, espacially judged by the standards of Bethesdas prior efforts." Det upprepas gång på gång i deras video; det ser bra ut jämfört med Skyrim, det är stabilt jämfört med Fallout.
Med de dåliga texturerna, låga polygonerna och avsaknaden av skuggor så borde de nå till 60 fps. Men det gör det inte. Istället är det 30 fps som dippar ner till 25 och proppfullt med laddskärmar.
Digital Foundry sa tidigare i år att de kommer ignorera Starfields 30 fps. Och de kommer endast jämföra Starfield gentemot Bethesdas tidigare titlar. Fult gjort tycker jag.
Det tycks dippa i framerates något osv. Inte helt stabilt. Men det är ju lovande att AMD tycks vara på gång med FSR 3 till konsolerna också! Så det kan nog hjälpa!
Jo jag såg också det men det var endast i två städer och inga större dalar. I strid höll det 30Hz konsekvent vilket borde föredras.
Men oavsett skönt att det rullar bra.
Hmm hoppas det bara är folk som är trötta på openworld som kritiserar så hårt.
Vilka "kritiserar så hårt" ? Det är inte en fullpoängare men ändå ett bra spel.
7900XTX
7800X3D
Titta igen. De är noggranna med ordvalen. "Starfield performes well enough, espacially judged by the standards of Bethesdas prior efforts." Det upprepas gång på gång i deras video; det ser bra ut jämfört med Skyrim, det är stabilt jämfört med Fallout.
Med de dåliga texturerna, låga polygonerna och avsaknaden av skuggor så borde de nå till 60 fps. Men det gör det inte. Istället är det 30 fps som dippar ner till 25 och proppfullt med laddskärmar.
Digital Foundry sa tidigare i år att de kommer ignorera Starfields 30 fps. Och de kommer endast jämföra Starfield gentemot Bethesdas tidigare titlar. Fult gjort tycker jag.
Jo men de sa även något i stil med att det är bra upplevelse på konsol och i synnerhet på X.
Man ska inte behöva läsa mellan raderna, och det de säger är att det fungerar väl.