Stor, stridsfokuserad uppdatering på väg till Cult of the Lamb

Robot
Stor, stridsfokuserad uppdatering på väg till Cult of the Lamb

Tunga attacker för varje vapentyp, bland annat.

#Cult-of-the-lamb, #Massive-monster


Medlem

Har varit sugen på att återvända till min kult en tid nu, kanske blir dags när det här dyker upp.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Gud vad bra. Likt ovan talare så är jag också sugen på att återvända. Saknar platinum pokalen. Tänkte egentligen dra igång det närmsta veckorna men nu blir det till att invänta uppdateringen.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Spelet kändes ju redan från dag ett väldigt komplett och välpolerat till skillnad från så många andra titlar. Trots det så fortsätter de jobba gratis uppdateringar, lite imponerande faktiskt! Det händer inte ofta nuförtiden känns det som.

Medlem
Skrivet av Fletchett:

Spelet kändes ju redan från dag ett väldigt komplett och välpolerat till skillnad från så många andra titlar. Trots det så fortsätter de jobba gratis uppdateringar, lite imponerande faktiskt! Det händer inte ofta nuförtiden känns det som.

Man blir glad när sådant sker, mycket tacksamt.

Kena: Bridge of spirit fick i höstas en stor gratis uppdatering med New Game+, nya dräkter, trials och ny gear i form av charmstones. Ett år efter release.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Köpte det igår och hade riktigt kul de första timmarna. Så ska man hålla sig och börja om när mer content är släppt eller ska man se det som en vettig anledning för en andra genomgång kanske hhhmmm.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Inaktiv

Bra spel som gör det mesta väldigt bra men rätt dålig prestanda, buggar och krascher på Switchversionen, har ej provat på PC.

Gnällkuk

Det här är ett spel jag ämnar att lira under 2023.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Initialt kul spel, men under ytan finns inte så mycket djup och allt blir mest bara ganska tradigt efter de första timmarna är genomspelade, tyckte jag. Så mer content och kanske lite förändringar är ju alltid bra

1
Skriv svar