Diskutera - Vilket kommande spel längtar du mest efter?
Starfield och High on Life är nog de ända jag skulle tänka mig spendera tid på i dagsläget .
It´s a me
Hogwarts Legacy. Starfield och Homeworld 3
Final Fantasy 7 Remake del 2 men ser lika mycket fram emot Ever Crisis som jag har stora förväntningar på.
Call of Duty: Modern Warfare 2. Har kört MW19 sedan det släpptes och tycker det är helt klockrent. Bra pace, skön känsla, bra banor, och det är enligt mig en av de roligaste FPS-spelen att spela med vänner. Ser oerhört mycket fram emot tvåan.
Starfield
Stalker 2
Witcher 3 Next Gen
Top 3, i den ordningen.
Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.
Splatoon 3 nästa vecka!
Fallout 5, helt klart.
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Svårt att säga egentligen, ingen självklar men ett axplock av uppföljare mest.
Alan Wake II: Alltid gillat Remedy, räcker så.
Stalker 2: Intressant värld.
Diablo 4: Kan Blizzard lyckas?
Baldur's Gate 3: Larians DoS föll mig i smaken, även denna således?
Space Marine 2: Föregångaren var hyfsad men man kan förbättra en del dock. Diggar WH hursomhelst.
The Witcher 4: Lääänge kvar förmodligen. Ett långskott.
Sen finns det väl potentiella PS till PC titlar, remakes och remasters som jag lämnar där hän nu.
In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.
Jag ska köpa en 4K/OLED tv + Xbox X så jag kommer helt gå över till härlig 4K gaming under hösten.
Spel jag ser fram emot att spela!
- Starfield
- Space Marine 2
- Warhammer Darktide
- Gotham Knights
- Outer Worlds 2
- Stalker 2
World of Warcraft Classic - Wrath of the Lich King